استقبال مشتریان از هدست بلوتوث سفید رنگ استون جبرا

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این هدست بلوتوث که به تازگی با رنگ بندی سفید وارد بازار لوازم جانبی کشور شده است با قیمت ۱۲۵ هزارتومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد. بارزترین ویژگی STONE این است که به بهترین شیوه ممکن در پشت گوش جا می‌گیرند و تنها به دقت می توان وجود آن …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این هدست بلوتوث که به تازگی با رنگ بندی سفید وارد بازار لوازم جانبی کشور شده است با قیمت ۱۲۵ هزارتومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
 بارزترین ویژگی STONE این است که به بهترین شیوه ممکن در پشت گوش جا می‌گیرند و تنها به دقت می توان وجود آن را روی گوش تشخیص داد.
تکنولوژی حذف نویز یکی از مهمترین ویژگی های این هدست بلوتوث به شمار می آید که تا پیش از این در نمونه های قبلی هدست بلوتوث ها دیگر دیده نمی شد.
در هدست بلوتوث STONE ، استفاده از بهینه دو میکروفن جهت حذف صداهای اضافی محیط همراه با حفظ کیفیت طبیعی صدا  استفاده شده است.
تکنولوژی DSP پردازش گر دیجیتالی صدا را با کیفیت و شنوایی بهتر در مکالمه و محافظ در برابر شوک صوتی و یا اینکه افزایش ناگهانی صدا محافظت می کند.
این مدل هدست با یک لایه پلاستیکی نرم پوشیده شده است به طوری که در هنگام استفاده از آن گوش احساس ناراحتی نمی کند.
کنترل لمسی میزان شدت صدا و قرار گیری کلیدها  در این هدست بلوتوث به گونه ای است که با نوک انگشت به راحتی قابل کنترل هستند.
برخورداری از فناوری بلوتوث نسخه ۱/۲ همراه با EDR و eSco ، امکان هشت ساعت مکالمه پیوسته و ۱۲ روز حفظ شارژ باتری با شارژر بی سیم ، امکان شناسایی و اتصال به دو دستگاه ، همراه با نشانگرهای وضعیت اتصال و سطح شارژ باتری (™Jabra Status Display ) ، امکان تنظیم شدت صدا به صورت لمسی ، امکان شنیدن موسیقی از طریق هدست ( مجهز به فناوری A2DP ) ، وزن سبک هفت گرمی و شارژ میکرو یو اس بی پنج پینی از دیگر امکانات تعبیه شده در این محصول به شمار می آید.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا