بازار سیمکارت های اعتباری داغ تر از گذشته سپری شد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، طی هفته گذشته سیمکارت های اعتباری موجود  در بازار به دلیل برخورداری از هزینه پایین و آنتن دهی مناسب مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفت.سیمکارت های اعتباری موجود در بازار که شامل همراه اول، تالیا و اپراتور ایرانی خارجی MTN – ایرانسل می شود به ترتیب با بهای ۳۰ …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، طی هفته گذشته سیمکارت های اعتباری موجود  در بازار به دلیل برخورداری از هزینه پایین و آنتن دهی مناسب مورد تقاضای بیشتر مشتریان قرار گرفت.
سیمکارت های اعتباری موجود در بازار که شامل همراه اول، تالیا و اپراتور ایرانی خارجی MTN – ایرانسل می شود به ترتیب با بهای ۳۰ ، ۹ و پنج هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گرفت.
بازار سیمکارت های دائمی و شبه دائمی همراه اول نیز همچنان به دلیل نبود تقاضای چشمگیری بی رونق و سرد سپری شد.
فعالان و دست اندرکاران بازار بر این باورند که رونق بازار سیمکارت های ۰۹۱۲  همانند چند سال گذشته دور از ذهن است چرا که بازار این نوع سیمکارت اشباع شده و با وجود سیمکارت های اعتباری ارزان قیمت دارای مشتری چندانی نیست.
با شرایط فعلی بازار سیمکارت احتمال کاهش قیمت سیمکارت های ۰۹۱۲ طی هفته آینده در سطح بازار تلفن همراه پیش بینی می شود.
تا کنون سه اپراتور ملی همراه اول، تالیا و اپراتور ایرانی خارجی MTN ایرانسل به همراه اپراتورهای محلی کیش و اسپادان در مجموع حدود ۵۰ میلیون سیمکارت اعتباری و دائمی در بازار عرضه کرده اند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا