پرفروش ترین گوشی های تلفن همراه در هفته گذشته

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت مناسب و امکانات بالای این مدل ها از مهترین دلایل استقبال از این گوشی ها بوده است.گوشی X6  ۱۶ گیگابایتی نوکیا با بهای فروش ۳۶۸هزار تومانی توانست از فروش بالایی در بازار تلفن همراه برخوردار شود و در لیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد.این گوشی از …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، قیمت مناسب و امکانات بالای این مدل ها از مهترین دلایل استقبال از این گوشی ها بوده است.
گوشی X6  ۱۶ گیگابایتی نوکیا با بهای فروش ۳۶۸هزار تومانی توانست از فروش بالایی در بازار تلفن همراه برخوردار شود و در لیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد.
این گوشی از دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی ، صفحه نمایش TFT لمسی۲/۳ اینچی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی بهره می برد.
گوشی n97 mini نوکیا که با قیمت ۴۰۰ هزار تومان به فروش رسید از امکاناتی همچون صفحه نمایش tft لمسی ۲/۳ اینچی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶گیگابایت بهره می برد.
C901 سونی اریکسون که به بهای ۱۹۰ هزار تومان به فروش رسید توانست یکی از پرفروش ترین مدل های این برند در سطح بازار تلفن همراه باشد.
صفحه نمایش TFT 2.2 اینچی، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت تا هشت گیگابایت و دوربین پنج مگاپیکسلی از مشخصات فنی گوشی C901 به شمار می آید.
K970، T715  ، W580 و E10 MINI از جمله گوشی های پرفروش سونی اریکسون طی هفته گذشته در بازار تلفن همراه معرفی و قیمت آنها به ترتیب ۱۹۰، ۱۶۰ ، ۱۳۰ و ۳۵۰ هزار تومان اعلام شد.
فروشندگان گوشی های سامسونگ B3410و B7320 را به عنوان پرفروشترین مدل این برند طی هفته گذشته معرفی و قیمت فروش این دو مدل را ۱۵۵ و ۲۲۵  هزار تومان اعلام کردند.
صفحه نمایش TFT لمسی با قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارتmicroSD تا هشت گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی از ویژگی های گوشی B3410 به شمار می آید.
صفحه نمایش TFT 2.4 اینچی، ارتقا حافظه داخلی تا ۱۶ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی از ویژگی های گوشی B7320 OmniaPRO سامسونگ به شمار می آید.
گوشی KP500 ال جی به دلیل قیمت مناسب و امکانات بالا مورد تقاضای عموم علاقمندان این برند قرار گرقت و به عنوان پرفروش ترین مدل این برند طی هفته گذشته معرفی شد.
این مدل که به بهای ۱۲۹ به فروش رسید دارای  دوربین ۳ مگاپیکسل با کانون ثابت ، بلوتوث ۲.۱ با A2DP  ، ۵۰ مگابایت حافظه داخلی ، امکان جابجایی کارت حافظه در زمان فعالیت گوشی ، پشتیبانی از کارت حافظه MmicroSD تا ۱۶ گیگابایت، صفحه کلید مجازی QWERTY و  رادیو FM با RDS است.
SMART اچ تی سی که با قیمت ۲۵۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه شد توانست طی هفته گذشته از فروش بالایی برخوردار شود .
 این گوشی دارای امکاناتی همچون صفحه نمایش ۲.۸ اینچی لمسی، ارتقا حافظه داخلی تا ۱۶ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳.۱۵ مگاپیکسلی است.
گوشی HD MINI اچ تی سی نیز با قیمت ۵۸۰  هزار تومانی نیز توانست یکی دیگر از پرفروش ترین های این برند در هفته گذشته باشد.
۱۲۹/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا