بیمه “ما” از خانواده شهدا تقدیر کرد

طی مراسمی از کارکنان خانواده های معظم شهدا شرکت بیمه “ما” تقدیر شد. به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، طی مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضا هیئت مدیره، معاونین، مشاورین و مدیران ارشد بیمه “ما” از خانواده های معظم شهدا با اهدای لوح سپاس تقدیر شد. بر اساس این گزارش، در ایام الله مبارک دهه فجر …

طی مراسمی از کارکنان خانواده های معظم شهدا شرکت بیمه “ما” تقدیر شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، طی مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضا هیئت مدیره، معاونین، مشاورین و مدیران ارشد بیمه “ما” از خانواده های معظم شهدا با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

بر اساس این گزارش، در ایام الله مبارک دهه فجر و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به منظور تجلیل از فداکاری ها و رشادت‌های خانواده های معظم شهدا از احمد منیری مدیر پشتیبانی و محمد شهامی فرد رئیس اداره امور کارکنان و رفاه بیمه “ما”  تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم مهندس مجید صفدری مدیرعامل بیمه “ما” از شهدا به عنوان سند زنده افتخار و عزت ملت ایران در طول مبارزات فداکارانه در راه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و هشت سال حماسه و ایثار جنگ تحمیلی یاد کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران ثمره خون شهیدان است و ملت ایران حقوق خود را در سایه نظام جمهوری اسلامی ایران طلب می‌کند.

وی در ادامه اضافه کرد: به خصوص در شرایط پسابرجام که تحولات عمیقی در بخش اقتصادی رخ خواهد داد ضرورت حفظ اهداف بلند انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.

مدیرعامل بیمه “ما” با اشاره به صبر و بردباری خانواده شهدا گفت: دیدار با خانواده شهدا از وظایف مسئولان است زیرا اگر مجاهدت رزمندگان اسلام و حمایت خانواده های آنها در دفاع مقدس نبود امروز شاهد اقتدار و عظمت ایران اسلامی نبودیم.

بیمه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا