قتل برای نرفتن به مرکز ترک اعتیاد

کارآگاهان جنایی استان فارس بعد از اینکه از وقوع قتل باخبر شدند، به محل حادثه رفتند و مشاهده کردند مردی جوان که رانندگی یک خودرو را برعهده داشت، با ضربات چاقو کشته شده است. بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی، دو مردی که شاهد جنایت بودند تحت بازجویی قرار گرفتند و هویت قاتل را …

کارآگاهان جنایی استان فارس بعد از اینکه از وقوع قتل باخبر شدند، به محل حادثه رفتند و مشاهده کردند مردی جوان که رانندگی یک خودرو را برعهده داشت، با ضربات چاقو کشته شده است. بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی، دو مردی که شاهد جنایت بودند تحت بازجویی قرار گرفتند و هویت قاتل را فاش کردند.

آنها گفتند: «قاتل جوانی معتاد به نام حسن است. پدر او با من تماس گرفت و ضمن بیان مشکلات فرزندش از ما خواست وی را به کمپ ببریم. روز حادثه به خانه این جوان رفتیم اما او به سمتمان حمله‌‌ور شد و سعی کرد ما را بزند. با هر زحمتی بود او را به‌زور سوار خودرو کردیم و به راه افتادیم. راننده از اقوام ما بود و برای کمک آمده بود اما حسن در میان راه برای اینکه بتواند فرار کند، با چاقو حمله کرد و او را زد؛ بعد هم به‌سرعت پا به فرار گذاشت.

این اتفاق به‌حدی سریع رخ داد که ما نتوانستیم واکنشی نشان بدهیم و کاملا شوکه شده بودیم». مأموران بعد از گرفتن مشخصات متهم به جست‌وجو برای یافتن او پرداختند و بالاخره با توجه به سرنخ‌های موجود توانستند جوان فراری را بازداشت کنند. حسن وقتی تحت بازجویی‌های تخصصی قرار گرفت مسئولیت قتل را پذیرفت و گفت: «پدرم برای انتقال من به کمپ از فامیل کمک خواسته بود.

هرچه مقاومت کردم، فایده‌ای نداشت و آنها مرا به‌زور سوار ماشین کردند. آن‌موقع بود که چاقویی را که همراه داشتم بیرون کشیدم و با آن ضربه‌ای به راننده زدم البته قصد نداشتم او را بکشم و فقط می‌خواستم زخمی‌اش کنم تا بتوانم از دست آنها فرار کنم. بعد از فرار، چند‌ساعتی در خیابان‌ها سرگردان بودم تا اینکه عاقبت دستگیر شدم و آن زمان بود که فهمیدم راننده جان باخته است». پرونده این جوان در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و او در حضور بازپرس نیز اظهاراتش را تکرار کرد. سپس با قرار بازداشت روانه زندان شد تا پرونده مراحل قانونی را طی کند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا