رناتو سانچس به یونایتد ملحق می‌شود

روزنامه پرتغالی «رکورد» در شماره امروز خود با تیتر «رناتو کوله‌بارش را برای منچستریونایتد بسته» مدعی شد که رناتو سانچس، هافبک تیم فوتبال بنفیکا که مورد توجه رئال مادرید هم هست، در پایان فصل جاری به شیاطین سرخ ملحق خواهد شد. بر اساس گزارش این نشریه، دو باشگاه منچستریونایتد و بنفیکا بر سر انتقال این …

روزنامه پرتغالی «رکورد» در شماره امروز خود با تیتر «رناتو کوله‌بارش را برای منچستریونایتد بسته» مدعی شد که رناتو سانچس، هافبک تیم فوتبال بنفیکا که مورد توجه رئال مادرید هم هست، در پایان فصل جاری به شیاطین سرخ ملحق خواهد شد.

بر اساس گزارش این نشریه، دو باشگاه منچستریونایتد و بنفیکا بر سر انتقال این بازیکن به اولدترافورد به توافق ضمنی رسیده‌اند، هرچند هنوز قراردادی به امضا نرسیده است. تا به امروز رقم قرارداد این انتقال نهایی نشده، ولی بنفیکا خواهان دریافت ۴۰ میلیون یورو و همچنین ۲۰ میلیون پاداش مربوط به عملکرد این بازیکن در آینده است. در طرف مقابل البته منچستریونایتد خواهان پرداخت رقم کمتری به بنفیکا برای جذب رناتوست.

روزنامه «رکورد» مدعی شد چیزی نمی‌تواند مانع این انتقال شود و این هافبک ۱۸ ساله در تابستان ۲۰۱۶ به جمع سرخپوشان شهر منچستر اضافه خواهد شد. این بازیکن در فصل جاری ۱۸ بازی در رقابت‌های مختلف برای بنفیکا انجام داده و دو گل هم به ثمر رسانده است.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا