طاهری: بدهی مالیاتی بازیکنان از قبل است

علی‌اکبر طاهری در خصوص اینکه گفته می‌شود بدهی مالیاتی سنگین برخی بازیکنان پرسپولیس برای این باشگاه دردسر‌ساز شده است، عنوان کرد: به هر حال پرداخت مالیات تکلیفی قانونی است. طبیعی است که بدهی مالیاتی تعدادی از بازیکنان و مربیان انباشته شده و از قبل است و به دنبال این هستیم که در روز‌های آتی به …

علی‌اکبر طاهری در خصوص اینکه گفته می‌شود بدهی مالیاتی سنگین برخی بازیکنان پرسپولیس برای این باشگاه دردسر‌ساز شده است، عنوان کرد: به هر حال پرداخت مالیات تکلیفی قانونی است. طبیعی است که بدهی مالیاتی تعدادی از بازیکنان و مربیان انباشته شده و از قبل است و به دنبال این هستیم که در روز‌های آتی به نوعی این مشکلات را حل کنیم.

وی درباره جلسه شب گذشته‌اش با برانکو و محوریت این نشست، یادآور شد: برانکو بعد از بازگشت از مرخصی فرصت پیدا نکرده بود تا جلسه‌ای با هم داشته باشیم و این نشست سه‌شنبه شب برگزار شد. جلسه ما محوریت خاصی نداشت و در خصوص مسائل روز باشگاه به صحبت پرداختیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چه بازیکنانی برای تمدید قرارداد در اولویت این باشگاه قرار دارند، تصریح کرد: در این باره فعلاً به قطعیت نرسیده‌ایم که بخواهیم در موردش صحبت کنیم. هر وقت با بازیکنی تمدید قرارداد شد آن را به اطلاع هواداران خواهیم رساند.

طاهری در خصوص بحث تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ نیز گفت: در این مورد هم در زمان خود اقدام لازم را انجام خواهیم داد. بحث تمدید قرارداد سرمربی تیم یک بحث تشریفاتی است که قطعاً زمان خاص خودش را می‌طلبد.

وی در واکنش به برخی اظهار‌نظرها مبنی بر اینکه بازیکنان پرسپولیس حق دارند دنبال حق‌وحقوق خود باشند در حالی که سرخپوشان تا اینجای فصل بیش از ۴۰ درصد قرارداد‌های خود را دریافت کرده‌اند، عنوان کرد: من قصد پاسخگویی به فردی را ندارم. خودتان بهتر می‌دانید که در این فصل سعی ما بر این بوده که پرداختی به بازیکنان به موقع انجام شود و تا الان هم به همین شکل بوده است. ضمن اینکه از روز دوشنبه پرداختی‌های جدیدی به بازیکنان داشته‌ایم و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا