شاگردان برانکو تحت تاثیر باد و باران

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز چهارشنبه در مجموعه درفشی فر زیر باد و باران شدید برگزار شد و بازیکنان در دو گروه کارشان را پیگیری کردند. گروه اول مدافعان بودند که از ساعت ۹:۳۰ در زمین حاضر شدند و پس از حدود نیم ساعت دویدن و مرور کارهای تاکتیکی و تکتیکی، مجموعه را ترک …

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز چهارشنبه در مجموعه درفشی فر زیر باد و باران شدید برگزار شد و بازیکنان در دو گروه کارشان را پیگیری کردند.

گروه اول مدافعان بودند که از ساعت ۹:۳۰ در زمین حاضر شدند و پس از حدود نیم ساعت دویدن و مرور کارهای تاکتیکی و تکتیکی، مجموعه را ترک کردند. کریم باقری هم پا به پای سرخپوشان در این تمرین حضور پیدا کرد.

این جلسه تمرینی زیر باد و باران شدید برگزار شد که این موضوع برگزاری تمرین را تحت تاثیر خود قرار داده بود.

بعد از مدافعان، هافبک ها و مهاجمان تیم به زمین آمدند تا تمریناتشان را پیگیری کنند. پاس‌کاری های سرعتی، دویدن از بین موانع و زدن ضربه سر از جمله کارهایی بود که کادر فنی برای این بازیکنان در نظر گرفته بود.

چهار دروازه بان پرسپولیس در صحنه ای از تمرین به زدن ضربات ایستگاهی به هم پرداختند که در این میان کری های جالبی میان قدیمی پور، لوبانوف و مکانی به وجود آمده بود. در این میان چند ضربه پای چپ لوبانوف از راه دور به زیبایی وارد دروازه مکانی شد و شادی عجیب این دروازه بان ازبک را به دنبال داشت.

برانکوایوانکوویچ در تمرین امروز به بازیکنانش نحوه صحیح شوت زدن را متذکر می شد و تاکید داشت تا بازیکنان ضرباتشان را در چارچوب بزنند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا