سرسو: در لالیگا هنوز شانس قهرمانی داریم

به نقل از مارکا، انریکه سرسو با شبکه ondacero درباره موضوعات لالیگا، حضور دیگو سیمئونه در اتلتیکو مادرید، فینال کوپا دل ری ورزشگاه جدید صحبت کرد. رییس باشگاه اتلتیکو درباره سیمئونه گفت: او هنوز قراردادش با این تیم به پایان نرسیده است. حرف‌های زیادی در این باره زده می‌شود اما سیمئونه خوب می‌داند که در …

به نقل از مارکا، انریکه سرسو با شبکه ondacero درباره موضوعات لالیگا، حضور دیگو سیمئونه در اتلتیکو مادرید، فینال کوپا دل ری ورزشگاه جدید صحبت کرد.

رییس باشگاه اتلتیکو درباره سیمئونه گفت: او هنوز قراردادش با این تیم به پایان نرسیده است. حرف‌های زیادی در این باره زده می‌شود اما سیمئونه خوب می‌داند که در چه تیمی باشد. او سرمربی فوق‌العاده‌ای است.

سرسو معتقد است لالیگا برای اتلتیکو پایان نیافته است. او در این مورد گفت: تا وقتی که شانس داشته باشیم، تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم. بارسلونا تیم خیلی خوبی است ولی می‌تواند اشتباه کند. باید آماده بود تا اگر اشتباهی بود از آن بهره برد.

ویسنته کالدرون میزبان دیدار نهایی کوپا دل ری میان تیم‌های سویا و بارسلونا است. رییس اتلتیکو در این باره اظهار کرد: امیدوارم مردم برای تماشای این بازی به ورزشگاه بروند و از آن لذت ببرند. ترجیح می‌دهم تاریخ فینال و ورزشگاه میزبان در ابتدای این رقابت‌ها مشخص شود.

سرسو درباره ورزشگاه جدید این باشگاه هم گفت: در سالی که استادیوم جدید ما افتتاح می‌شود، میزبان فینال لیگ قهرمانان خواهد بود.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا