افشارزاده: کرار باید اتهاماتش را ثابت کند

بهرام افشارزاده درباره مصاحبه جدید کرار با یکی از رسانه ها که صبح امروز منتشر شده اظهار داشت: تعجب می کنم که چرا رسانه های ما دائم با این بازیکن مصاحبه می کنند! چه لزومی دارد از بازیکنی که از استقلال جدا شده و مسائل مختلفی را با باشگاه ما پشت سر گذاشته صحبت شود؟ …

بهرام افشارزاده درباره مصاحبه جدید کرار با یکی از رسانه ها که صبح امروز منتشر شده اظهار داشت: تعجب می کنم که چرا رسانه های ما دائم با این بازیکن مصاحبه می کنند! چه لزومی دارد از بازیکنی که از استقلال جدا شده و مسائل مختلفی را با باشگاه ما پشت سر گذاشته صحبت شود؟

وی در این باره که کرار عنوان کرده همه طلاهای به سرقت رفته همسرش را پس خواهد گرفت، توضیح داد: به دلیل اظهارات غیرواقع این بازیکن به طور قطع همین امروز که او در ایران است  از او شکایت خواهیم کرد. کرار باید پاسخگوی تک تک اتهاماتی که زده باشد و ثابت کند حرفهایی که زده درست بوده است. او چرا سه ماه پیش که از استقلال جدا شد از این حرف ها نمی زد؟ ما انتظار داشتیم همانطور که به خوبی و خوشی از استقلال جدا و تحت تأثیر صحبتهایی کمه با او انجام می شود قرار نگیرد.

سرپرست باشگاه استقلال اضافه کرد: ما در مدت زمان حضورش در باشگاه استقلال همه جوره با مشکللاتی که بوجود آمده بود و نهایت همکاری و احترام را با کرار داشتیم. از این بازیکن همانطور که در زمین ورزشی خوب ظاهر می شود انتظار می رود که در صحبتها و رفتار ش هم خوب و سنجیده عمل کند. تعجب می کنم که چرا هر از گاهی اینگونه تغییر رفتار می دهد. انشاله که این مطالب هم صحیح نباشند. به طور قطع خود او بهتر از هر کسی می داند که چه رفتارهایی در مدت زمان حضورش در استقلال انجام داده که ما آنها را تحمل کرده ایم. حالا هم به خاطر این اقدام تازه اش به هیچ عنوان از حق و حقوق باشگاه استقلال نخواهیم گذشت و تا آخر پای شکایت مان هستیم.

افشارزاده همچنین درباره عادل شیحی بازیکنی که این روزها در تمرینات تیم استقلال شرکت کرده گفت: این بازیکن از سوی کادر فنی مورد آزمایش قرار گرفته و قرار است تکلیف او را امروز در جلسه ای که با مدیربرنامه های شیحی خواهم داشت روشن کنیم.

۱۷۶/

دکمه بازگشت به بالا