عبدی: راه‌آهن را اندازه بارسلونا می‌شناسند!

بهادر عبدی درباره تغییر در کادر فنی راه‌آهن و حضور توپالیدیس در این تیم گفت: این تصمیمی است که باشگاه گرفته است. اعتقاد من این است که ما بازیکنان مقصر این نتایج هستیم. به‌عنوان مثال در بازی با ملوان بالای سه موقعیت تک به تک را از دست دادیم و این دیگر تقصیر مربی نیست. …

بهادر عبدی درباره تغییر در کادر فنی راه‌آهن و حضور توپالیدیس در این تیم گفت: این تصمیمی است که باشگاه گرفته است. اعتقاد من این است که ما بازیکنان مقصر این نتایج هستیم. به‌عنوان مثال در بازی با ملوان بالای سه موقعیت تک به تک را از دست دادیم و این دیگر تقصیر مربی نیست. من از طرف خودم و دیگر بازیکنان از مهدی تارتار عذرخواهی می‌کنم. در فوتبال راحت‌ترین کار کنار گذاشتن مربی است و ما شرمنده او شدیم.

وی در مورد سرمربی جدید راه‌آهن گفت: توپالیدیس انسان مهربانی است. درمورد مسائل فنی که فعلا نمی‌توان صحبت خاصی انجام داد، ولی به هر حال او مربی تیم قهرمان اروپا بوده و این چیز کمی نیست. کار سختی برای ماندن در لیگ برتر داریم و از ۹ بازی باقی‌مانده باید پنج برد به‌دست بیاوریم.

عبدی  خاطرنشان کرد: راه‌آهن در این سال‌ها با مشکلات بسیار زیادی مواجه شده است. هر سال باید برای سقوط نکردن بجنگیم و تمرینات ابتدای فصل را هم از دست بدهیم. مهم‌ترین دلیل این اتفاقات عدم ثبات در مدیریت، کادر فنی و بازیکنان است. در این سال‌ها بارها مالک راه‌آهن و کادر فنی این تیم و همچنین مدیرعامل باشگاه تغییر کرده است. آنقدر در این چند سال حاشیه و سروصدا داشتیم که حالا اندازه بارسلونا تیم ما را می‌شناسند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا