تصویری/ خانه هایی که وسط بزرگراه سبز شدند!

موبنا – تصاویر منتشر شده در رسانه های چینی نشان می دهد تعدادی ساختمان مسکونی در مسیر پروژه های عمرانی قرار داشته که مالکان آنها به شیوه های مختلف در برابر ساخت و سازها ایستادگی کرده اند. یکی از این ساختمان‌ها در میانه بزرگراه جدید نانینگ قرار داشته که هنوز اختلافات میان حکومت و مالک …

موبنا – تصاویر منتشر شده در رسانه های چینی نشان می دهد تعدادی ساختمان مسکونی در مسیر پروژه های عمرانی قرار داشته که مالکان آنها به شیوه های مختلف در برابر ساخت و سازها ایستادگی کرده اند. یکی از این ساختمان‌ها در میانه بزرگراه جدید نانینگ قرار داشته که هنوز اختلافات میان حکومت و مالک ساختمان ادامه دارد.

New Picture.bmp

یک آپارتمان نیمه کاره متعلق به زن و شوهری کشاورز، نزدیک به ۴ سال محل اختلاف حکومت محلی با این دو شهروند شده بود. آنها از فروش ملک به دولت خودداری می کردند.

New Picture (15).bmp

نوشته های مشابه

آقای لو مالک این ساختمان در نهایت ملک خود را با قیمت ۴۰ هزار دلار فروخت و این ساختمان در دسامبر ۲۰۱۲ تخریب شد.

New Picture (2).bmp

این عکس در ۱۳ مارس ۲۰۱۳ کارگری را نشان می دهد که به خانه «یاو باوها» ۷۵ ساله می نگرد. گویا هنوز امکان تخریب این خانه وجود ندارد.

New Picture (4).bmp

این روزها خانه «یاو باوها» تنها ساختمان باقیمانده در میان پروژه توسعه عمرانی است.

New Picture (3).bmp

یکی از مشهور ترین خانه های مزاحم ساختمانی در چانگینگ چین قرار داشته که ماجرای آن مربوط به سال ۲۰۰۷ است. مالک این خانه پلاکاردی اعتراضی به طرح توسعه بر سردر خانه خود نصب کرده است.

New Picture (5).bmp

این خانه در آوریل ۲۰۰۷ پس از عقد یک قرارداد با مالک آن، تخریب شد.

New Picture (6).bmp

تصویر زیر مربوط به یک ملک مزاحم است که به دلیل اجرای عملیات عمرانی حدود ۱۰ متری با زمین های اطرافش اختلاف سطح دارد!

New Picture (8).bmp

 منبع: مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا