ابر قهرمان میلیونر

«ددپول» که نمایش آن در سینماهای چین دومین بازار بزرگ سینمای جهان ممنوع اعلام شده است، در آخر هفته میلادی که گذشت ۱۲ میلیون دلار در سینماهای کره جنوبی، ۴.۱ میلیون دلار در اسپانیا و ۳.۳ میلیون دلار در ایتالیا فروخت. این فیلم ابرقهرمانی که کمپانی فاکس برای ساخت آن ۵۸ میلیون دلار هزینه کرده …

«ددپول» که نمایش آن در سینماهای چین دومین بازار بزرگ سینمای جهان ممنوع اعلام شده است، در آخر هفته میلادی که گذشت ۱۲ میلیون دلار در سینماهای کره جنوبی، ۴.۱ میلیون دلار در اسپانیا و ۳.۳ میلیون دلار در ایتالیا فروخت.

این فیلم ابرقهرمانی که کمپانی فاکس برای ساخت آن ۵۸ میلیون دلار هزینه کرده است، تاکنون در گیشه سینماهای آمریکا رقمی بالغ بر ۲۳۵ میلیون دلار فروخته است.

انیمیشن فانتزی «پری دریایی» محصول سینمای چین با فروش ۵۶ میلیون دلاری این هفته خود مجموع فروش خود را به ۴۲۱ میلیون دلار رساند تا با عبور از «شکارچی هیولا» (۳۷۴ میلیون دلار) عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای چین را به نام خود ثبت کند.

انیمیشن «زوتوپیا» محصول کمپانی دیزنی نیز در ۲۲ بازار خارجی که به روی پرده رفت، ۳۱.۲ میلیون دلار کسب کرد که در این میان فرانسه با ۹.۲ میلیون دلار بهترین بازار این انیمیشن جدید بوده است.

از دیگر فیلم‌های پرفروش این روزهای سینمای جهان می‌توان به دنباله فیلم برنده اسکار «ببر خیزان، اژدهای پنهان: شمشیر سرنوشت» اشاره کرد که در اولین هفته نمایش ۲۱ میلیون دلار فروخت، همچنین قسمت دوم فیلم چینی «میمون شاه» نیز به فروش ۱۳ میلیون دلاری در آخر هفته گذشته میلادی دست یافت.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا