نظرسنجی درباره آزار جنسی در انگلیس

در این نظرسنجی که با حضور ۳۷۰۰ انگلیسی‌ِ ۱۸ سال به بالا از جمله بیش از ۲۰۰۰ زن انجام گرفت آمده است: ۲۲ درصد از شرکت‌کننده‌ها در این نظرسنجی در دوران مدرسه به گونه‌ای در معرض تعرض و تماس‌های جنسی ناخواسته بوده‌اند. همچنین بیش از ۶۱ درصد از آنان این موضوع را با معلم‌های خود …

در این نظرسنجی که با حضور ۳۷۰۰ انگلیسی‌ِ ۱۸ سال به بالا از جمله بیش از ۲۰۰۰ زن انجام گرفت آمده است: ۲۲ درصد از شرکت‌کننده‌ها در این نظرسنجی در دوران مدرسه به گونه‌ای در معرض تعرض و تماس‌های جنسی ناخواسته بوده‌اند. همچنین بیش از ۶۱ درصد از آنان این موضوع را با معلم‌های خود یا افراد دیگر در میان نگذاشته‌اند.

کارشناسان در این بررسی اظهار داشتند: یافته‌های ما نشان می‌دهد برای چند دهه دختران دانش آموز در سکوت و فقدان شرایط لازم برای بازگو کردن آسیب‌هایی که دیده‌اند، لطمه خورده‌اند. همچنین این اتفاقات می‌تواند تاثیرات مخربی بر زندگی‌ آنها در آینده داشته باشد و بر عملکرد تحصیلی و عزت نفس آنان اثر نامطلوب بگذارد.

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، کارشناسان انگلیسی برای جلوگیری از آسیب دیدن دختران دانش آموز خواستار آن شدند تا اقداماتی همچون حمایت از معلمان برای پیشگیری و کنترل تماس‌های جنسی ناخواسته در مدارس در نظر گرفته شود.

علاوه بر این آنها تاکید کردند که آموزش‌ها و آگاهی‌های لازم به دانش آموزان داده شود و فضای امنی برای آنان فراهم گردد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا