یک ایرانی برترین زن کارآفرین کانادا شد

به گزارش سرویس کشکول جام نیـوز، شهرزاد رفعتی، یک موسسه چند رسانه‌ای به نام Broadband TV دارد که در کانادا فعالیت می‌کند و ۳۱۹ میلیون کاربر دارد. او در این هفته به عنوان برترین کارآفرین زن کانادا برگزیده شد و به زودی جایزه خود را می‌گیرد. این جایزه هر ساله به یک زن کانادایی تعلق …

به گزارش سرویس کشکول جام نیـوز، شهرزاد رفعتی، یک موسسه چند رسانه‌ای به نام Broadband TV دارد که در کانادا فعالیت می‌کند و ۳۱۹ میلیون کاربر دارد. او در این هفته به عنوان برترین کارآفرین زن کانادا برگزیده شد و به زودی جایزه خود را می‌گیرد.

این جایزه هر ساله به یک زن کانادایی تعلق می‌گیرد.

شهرزاد رفعتی در سال ۲۰۰۰ از تهران به ونکوور مهاجرت کرد و در رشته علوم رایانه دانشگاه بریتیش کلمبیا به تحصیل پرداخت و سپس شرکت BroadbandTV را تاسیس کرد. او در عرض تنها ۱۰۰۰ روز اول کاری خود، با ارائه دهندگان محتوا در کانادا و کشورهای دیگر شریک شد.

BroadbandTV موفق شد به تغییر مفهوم ارتباط میان “سارقان اینترنتی محتواهای رسانه ای” و “ارائه دهندگان این محصولات” کمک کند.

رفعتی خودش در این‌باره می‌گوید: “ارائه دهندگان این محتواها در عوض مبارزه با طرفداران مشتاق خود می توانند کار با آنها را آغاز کنند. ما در حال کمک به شرکتهایی هستیم که بتوانند محتواهای خود را در اینترنت شناسایی کنند و آنها تحت کنترل بگیرند و در سود حاصل از آنها سهیم شوند.”

به گفته او: گام بزرگ بعدی این شرکت در عرصه برنامه های جانبی تلفنهای همراه هوشمند ارائه محتواهای ویدیویی است.

BroadbandTV یک شرکت رسانه ای فناوری است که با اپراتورهای شبکه و فعالان تبلیغات همکاری می کند و در عرصه بهینه سازی و توزیع محتواهای ویدیویی از راه اینترنت پروتکل (IP) و شبکه های بی سیم و موبایل فعالیت دارد.

آلگوریتمهای شهرزاد رفعتی وب را برای شناسایی ویدیو کلیپهای بدون حق کپی رایت اسکن می کنند. زمانی که این فیلمها شناسایی شدند BroadbandTV به آنها یک آگهی متصل می کند و درآمد حاصل از آگهی را با تولیدکننده واقعی ویدیوکلیپ تقسیم می کند.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا