هشدار آنلاین به رانندگان متخلف اتوبوس از طریق سیستم کنترل هوشمند

به گزارش قم نیوز، سعید امراللهی با اشاره به اهمیت نظارت بر ناوگان اتوبوسرانی قم گفت: این نظارت به دو شکل سنتی و مدرن انجام می‌شود که تمام تلاش ما بر آن است تا بتوانیم در راستای خدمات‌رسانی به همشهریان تلاش بیشتری داشته باشیم. وی عنوان کرد: در سیستم سنتی بازرسان طبق گذشته اقدام و …

به گزارش قم نیوز، سعید امراللهی با اشاره به اهمیت نظارت بر ناوگان اتوبوسرانی قم گفت: این نظارت به دو شکل سنتی و مدرن انجام می‌شود که تمام تلاش ما بر آن است تا بتوانیم در راستای خدمات‌رسانی به همشهریان تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی عنوان کرد: در سیستم سنتی بازرسان طبق گذشته اقدام و نظارت داشته و بر اساس تایم تعریف شده فعالیت‌های اتوبوس‌ها را کنترل می‌کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم افزود: در بحث نظارت مدرن نیز با بهره‌گیری از سیستم Avl کنترل هوشمند اتوبوس‌ها در نقاط مختلف شهری توسط سیستم از طریق اپراتور در مرکز کنترل انجام می‌شود.

امراللهی افزود: از این طریق دقیقا حضور و ورود اتوبوس به خط، سرعت، مسیر تردد، زمان تردد و مسائل مرتبط با آن به صورت آنلاین پایش شده و خطاهای ناشی از قصور در عملکرد از طریق شبکه قابل ابلاغ و پیگیری است.

وی گفت: همچنین در این طرح صفحه مانیتور جلوی راننده باز بوده که می‌تواند از طریق آن پیام‌ها را دریافت کرده و اگر موضوعی بود از این طریق به او گوشزد شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به شرکت‌های خدمات‌رسان اتوبوسرانی گفت: پنج شرکت در حال حاضر با اتوبوسرانی قم فعالیت می‌کنند و ۲۶۵ دستگاه اتوبوس نیز در مسیرهای شهری فعال است.
۱۸۴/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا