طلاق به خاطر حسادت نوعروس موسفید

مرد ۷۰ ساله که پس از مرگ همسرش تنها شده بود با اصرار بستگانش تن به ازدواج دوباره داد. این مرد موسفید که وابستگی شدیدی به دختر و نوه‌هایش داشت گمان می‌کرد ازدواج راهی است برای آرامش و امید و وابستگی کمتر به عزیزانش، بی‌خبر از اینکه زن دوم نمی‌تواند این شرایط را بپذیرد. پدربزرگ …

مرد ۷۰ ساله که پس از مرگ همسرش تنها شده بود با اصرار بستگانش تن به ازدواج دوباره داد. این مرد موسفید که وابستگی شدیدی به دختر و نوه‌هایش داشت گمان می‌کرد ازدواج راهی است برای آرامش و امید و وابستگی کمتر به عزیزانش، بی‌خبر از اینکه زن دوم نمی‌تواند این شرایط را بپذیرد.

پدربزرگ مهربان در حالی که غم و اندوه در چهره‌اش موج می‌زند وارد اتاق شده و به قاضی شعبه ۲۶۸ دادگاه ونک می‌گوید: می‌خواهم از همسرم جدا شوم، ۶ ماه است که با او ازدواج کردم. فکر می‌کردم درکم می‌کند و در این سن همدمم می‌شود اما اشتباه کردم؛ او دائم به رابطه من و خانواده‌ام حسودی می‌کند و سعی می‌کند با حرف‌های دروغین بین من و آنها را بهم بزند از دو بهم زنی‌ها و بی‌احترامی‌هایش خسته شدم. هر وقت فرزند و نوه‌هایم به دیدنم می‌آیند همسرم آنقدر غر می‌زند و رفتارهایی می‌کند که باعث ناراحتی‌شان می‌شود و آنها خیلی زود می‌روند.

وی ادامه داد: همسر اولم را به خاطر بیماری‌اش از دست دادم شرایط خیلی سختی را می‌گذراندم. تنها انگیزه‌ام برای زندگی دختر و نوه‌هایم بودند. بعد از ۵ سال به خواست آنها با «اکرم» آشنا شدم و تصمیم گرفتیم باهم ازدواج کنیم. نمی‌توانستم خانواده‌ام را نبینم و همین باعث ناراحتی او می‌شد. دیگر نمی‌توانم این شرایط را تحمل کنم و می‌خواهم از هم جدا شویم.

«اکرم» نیز در ادامه به قاضی عموزادی گفت: من هم با امید وارد زندگی «محسن» شدم فکر می‌کردم می‌توانم به او تکیه کنم اما او هیچ توجهی به من نمی‌کرد همه زندگی‌اش خانواده همسر اولش بودند احساس غریبی و تنهایی می‌کردم من غریبه بودم که وارد زندگی‌اش شدم و توقع داشتم او هوایم را داشته باشد اما هیچ محبت و توجهی از او نمی‌دیدم که همان را بخواهم به او برگردانم. حتی دخترش نیز با من بخوبی رفتار نمی‌کرد و بچه‌هایش من را دوست نداشتند. نمی‌دانم چرا من را وارد زندگی‌شان کردند وقتی قبولم ندارند.

بنابر این گزارش، قاضی عموزادی با شنیدن اظهارات این زوج و نداشتن سازش آنها حکم طلاق را صادر کرد و زن ۶۰ساله در ازای طلاق توافقی و همه حقوق قانونی، مهریه ۱۱۰سکه، اجرت‌المثل و… را به همسرش بخشید و از وی جدا شد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا