پیش بازی آرسنال – بارسلونا

دو تیم آرسنال و بارسلونا،‌امشب در ورزشگاه امیریتس شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت. یکی از حساس‌ترین دیدارهای چند ماه اخیر ،‌امشب بین دو تیم برگزار خواهد شد. آرسنال شاگردان آرسن ونگر که فصل پرفراز و نشیبی را سپری می‌کنند،‌باید مقابل آماده ترین تیم این روزهای اروپا قرار بگیرند و امیدوار باشند با اتکا …

دو تیم آرسنال و بارسلونا،‌امشب در ورزشگاه امیریتس شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت. یکی از حساس‌ترین دیدارهای چند ماه اخیر ،‌امشب بین دو تیم برگزار خواهد شد.

آرسنال

شاگردان آرسن ونگر که فصل پرفراز و نشیبی را سپری می‌کنند،‌باید مقابل آماده ترین تیم این روزهای اروپا قرار بگیرند و امیدوار باشند با اتکا به حمایت هواداران،‌نتیجه مطلوبی از این بازی کسب کنند. آرسنال در تقابل های پیشین با بارسلونا همواره بازنده بوده است. آنها در فینال ۲۰۰۶ ۲-۱ شکست خوردند و در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ در مرحله گروهی از مسابقات کنار رفتند. با این حال،‌با تغییر وضعیت آرسنال و حضور ستاره‌هایی مثل اوزیل و سانچز که سابقه پوشیدن پیراهن بارسا و تقابل با این تیم را برای چندین فصل دارند،‌امیدوارند بتوانند نسبت به دوره‌های گذشته بهتر ظاهر شوند و نتیجه بهتری کسب کنند.کوکلین شرایط بازی کردن را پیدا کرده ولی جک ویلشر و سانتی کازورلا،‌غایبین توپ‌چی ها برای این بازی خواهند بود.

بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه آماده ترین تیم حال حاضر اروپا هستند. در حال حاضر بارسا در لالیگا با اختلاف ۸ امتیازی نسبت به تیم دوم در صدر جدول قرار گرفته و یکه تاز است. در کوپا دل ری در فینال رقابت‌ها باید به مصاف سویا برود و حال در چمپیونزلیگ نیز حریف آرسنال شده است. آبی اناری ها می‌دانند که آرسنال مقابل هوادارانش انگیزه ویژه ای دارد. از همین سو،این دیدار می‌تواند نقش تعیین کننده ای برای آنها ایفا کند. توماس فرمالن،‌مدافع بارسلونا، حال باید مقابل تیمی قرار بگیرد که مدتی کاپیتان آن بوده و بازگشت او به امیریتس می‌تواند جالب توجه باشد. آردا توران به دلیل محرومیت و رافینیا به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود.

ترکیب احتمالی

پیش بازی آرسنال - بارسلونا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا