حراج نوروزی هیجان‌انگیز مدیسه

فروشگاه اینترنتی مدیسه در اولین نوروز فعالیت‌اش، در نظر دارد حراج نوروزی متفاوت و گسترده‌ای را بر روی تمام برندهای اصیل و معروف خود به اجرا بگذارد. برندهای اروپایی و امریکایی که همه ما می‌شناسیم و جزو اولین انتخاب‌هایمان در خرید لباس نوروزی به حساب می‌آید؛ از زارا، مانگو، نایک، آدیداس و برشکا در پوشاک …

فروشگاه اینترنتی مدیسه در اولین نوروز فعالیت‌اش، در نظر دارد حراج نوروزی متفاوت و گسترده‌ای را بر روی تمام برندهای اصیل و معروف خود به اجرا بگذارد. برندهای اروپایی و امریکایی که همه ما می‌شناسیم و جزو اولین انتخاب‌هایمان در خرید لباس نوروزی به حساب می‌آید؛ از زارا، مانگو، نایک، آدیداس و برشکا در پوشاک گرفته تا برندهای معروف لباس کودک و حتی لوازم منزل، کالای خواب و حمام و اسباب بازی.

مدیسه هر روز سه برند برتر خود را بر روی یک حراج باورنکردنی می‌برد؛ به این صورت که شما ابتدا قیمت محصول را با یک حراج اولیه مشاهده کرده و سپس هنگام خرید اینترنتی و پرداخت آن، یک مبلغ قابل توجه دیگر هم از هزینه نهایی‌تان کسر خواهد شد.

هر حراج به مدت ۲۴ ساعت بر روی سایت فروشگاه آنلاین مدیسه قابل مشاهده است و شما هم از طریق سر زدن مداوم به سایت و هم از طریق عضویت در تلگرام مدیسه، که لینک عضویت آن در صفحه اصلی فروشگاه اینترنتی مدیسه قابل دسترس است، می‌توانید این حراج‌ نوروزی مدیسه را دنبال کنید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا