سند دردسر ساز برای افشین قطبی

نکته اول اینکه می‌گویند این مالیات بر اساس دستمزدی تعیین شد که دریافت نشده است چون او بعد از جدایی توافقی، خیلی کمتر از رقم درج شده در قرارداد دریافت کرد و حالا جریمه زیادی هم شامل این بدهی شده است. این در حالی است که مدیر برنامه‌های او در ایران در مصاحبه‌هایش از تعهد …

نکته اول اینکه می‌گویند این مالیات بر اساس دستمزدی تعیین شد که دریافت نشده است چون او بعد از جدایی توافقی، خیلی کمتر از رقم درج شده در قرارداد دریافت کرد و حالا جریمه زیادی هم شامل این بدهی شده است.

این در حالی است که مدیر برنامه‌های او در ایران در مصاحبه‌هایش از تعهد باشگاه برای پرداخت این مالیات سخن گفته است که پر بیراه نیست.

در قرارداد بین قطبی و باشگاه به صراحت آمده است که باشگاه پرداخت مالیات این مربی را بر عهده می‌گیرد ولی مشکل این است که قطبی هنگام ترک ایران به توصیه مدیر برنامه‌هایش سندی را امضا کرد که در آن به تسویه حساب دو طرف اشاره شده است، یعنی اینکه دو طرف حقی نسبت به یکدیگر نداشته و هم قرارداد و توافقی از درجه اعتبار ساقط است.

البته مدیر برنامه‌های قطبی تاکید می‌کند این سند از باشگاه رفع مسئولیت نمی‌کند، چون در آن زمان هنوز میزان مالیات مشخص نبود، ولی بدیهی است که می‌شد این مورد در توافق‌نامه درج شود، چون حالا پرسپولیس باید به عنوان مجموعه‌ای دولتی در حالی پولی را پرداخت کند که  طبق اسناد مسئله دارد و قطعا این مسئله از چالش‌های مهم برای حل مشکل پیش آمده خواهد بود.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا