انهدام باند سارقان مسلح در زاهدان

در پی چند سرقت مسلحانه از آرایشگاه‌های زنانه، خانه‌ها و مغازه‌ها در سطح شهرستان زاهدان اکیپی از کارآگاهان مجرب پلیس تشکیل شده و بررسی موضوع را آغاز کردند. کارآگاهان پلیس پس از انجام اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی رد دخالت یک باند هشت نفره را در این رابطه به‌دست آوردند.  کارآگاهان پلیس پس از شناسایی …

در پی چند سرقت مسلحانه از آرایشگاه‌های زنانه، خانه‌ها و مغازه‌ها در سطح شهرستان زاهدان اکیپی از کارآگاهان مجرب پلیس تشکیل شده و بررسی موضوع را آغاز کردند.
کارآگاهان پلیس پس از انجام اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی رد دخالت یک باند هشت نفره را در این رابطه به‌دست آوردند.  کارآگاهان پلیس پس از شناسایی اعضای این باند، در چند عملیات هماهنگ این متهمان را در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.
بررسی‌ها نشان می‌دهد که متهمان دارای سابقه کیفری ازجمله سرقت و اعتیاد هستند.  ماموران در بازرسی دقیق از مخفیگاه این متهمان چند سلاح گرم غیرمجاز و اقلام مسروقه شامل چندین قطعه طلا، گوشی تلفن همراه را کشف کردند.  این سارقان در تحقیقات تخصصی پلیس به ١٥ سرقت مسلحانه مغازه و خانه و آرایشگاه‌های زنانه در شهر زاهدان اعتراف کردند.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا