دو بنده کشتی گیر ایرانی در آمریکا + عکس

باروس حالا دیگر پدیده نیست چرا که از آن موقع تا کنون فقط دو بار شکست خورده و هر بار که به مسابقات جهانی و المپیک رفته صاحب مدال شده. ۵ مدال جهان و المپیک در این سال‌ها افتخاراتی بوده که این کشتی‌گیر قدرتمند آمریکایی به دست آورده. کشتی‌گیری با فیزیک بدنی عالی و سرعت …

باروس حالا دیگر پدیده نیست چرا که از آن موقع تا کنون فقط دو بار شکست خورده و هر بار که به مسابقات جهانی و المپیک رفته صاحب مدال شده. ۵ مدال جهان و المپیک در این سال‌ها افتخاراتی بوده که این کشتی‌گیر قدرتمند آمریکایی به دست آورده.

کشتی‌گیری با فیزیک بدنی عالی و سرعت عمل استثنایی که دو بار در فینال مسابقات جهانی ۲۰۱۱ و المپیک ۲۰۱۲ لندن با غلبه بر صادق گودرزی به مدال طلا رسید.

اینها را گفتیم تا به اینجا برسیم که حالا یک نوجوان کشتی دوست آمریکایی در حالیکه خیلی‌ها حتی در ایران به دنبال دوبنده جردن باروس هستند، دوبنده‌های کشتی صادق گودرزی را به تن کرده است.

عکس: دو بنده کشتی گیر ایرانی در آمریکا

این نوجوان در حالی ‌که هموطنش جردن باروس در دنیا کشتی‌گیر درجه یک است و خیلی‌ها آرزوی دیدن این کشتی‌گیر را از نزدیک دارند، دوبنده‌های دارنده چهار مدال جهان از ایران را به تن کرده و با آنها عکس یادگاری گرفته است.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا