شلیک مرگبار پلیس به دختر جوان در پایتخت

ساعت ۴ بامداد ۲۵ بهمن مسئولان بیمارستانی در محله نازی‌آباد متوجه انتقال دختر ناشناسی به اورژانس بیمارستان شدند. پزشک اورژانس با معاینه دختر ناشناس مرگ او را تائید کرد. در بررسی جسد دختر جوان محل اصابت گلوله روی کمر و شکم او مشاهده شد. با دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات برای شناسایی هویت …

ساعت ۴ بامداد ۲۵ بهمن مسئولان بیمارستانی در محله نازی‌آباد متوجه انتقال دختر ناشناسی به اورژانس بیمارستان شدند. پزشک اورژانس با معاینه دختر ناشناس مرگ او را تائید کرد. در بررسی جسد دختر جوان محل اصابت گلوله روی کمر و شکم او مشاهده شد. با دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات برای شناسایی هویت دختر جوان و شناسایی فردی که او را به بیمارستان رسانده و سپس فرار کرده بود، آغاز شد.

در ادامه هویت دختر ۲۲ ساله به نام مینا شناسایی شد. بررسی‌ها نشان داد گلوله شلیک شده متعلق به سلاح پلیس است.

پدر مقتول به ماموران گفت: دو روز قبل دخترم همراه پسر مورد علاقه‌اش رامین از خانه خارج شد. وقتی غیبت او طولانی شد با رامین تماس گرفتم اما او جواب نداد. من دیگر خبری از دخترم و پسر جوان نداشتم تا این که با تماس ماموران به کلانتری مراجعه و جسد دخترم را شناسایی کردم.

با اظهارات مرد میانسال ماموران پلیس موفق شدند رامین ۲۵ ساله را شناسایی و دستگیر کنند.

روز گذشته پس از انتقال پسر جوان به دادسرای امور جنایی، او در بازجویی‌ها گفت: ساعاتی قبل از مرگ مینا با او دنبال دوستم فواد رفتیم. در اتوبان آزادگان مشغول رانندگی بودم که یک سمند خاکستری به مانزدیک شد و دستور ایست داد. فواد تا آنها رادید، مدعی شد سرنشینان خودرو پلیس هستند و برای دستگیری او آمده‌اند. او از من خواست به دستور ایست توجه نکنم و سرعت خودرو را بیشتر کنم تا بتوانیم فرار کنیم.

پسر جوان اضافه کرد: ماموران به سمت خودروی ما شلیک کردند که گلوله‌ای به مینا اصابت کرد و باعث مرگ او شد. فواد نیز از خودرو پیاده شد و گریخت.

بعد از اظهارات پسر جوان، مامور پلیس نیز در بازجویی‌ها گفت: از چندی قبل به دنبال پسر جوان بودیم تا این‌که رد او را در خودروی پراید سفید زدیم. وقتی به راننده خودرو دستور ایست دادیم او فرار کرد. برای متوقف کردن خودرو مجبور به تیراندازی شدم.

با اظهارات پسر جوان او با دستور بازپرس دادسرای امور جنایی با قرار وثیقه آزاد و مامور پلیس نیز برای بررسی نحوه شلیک بازداشت شد.

تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقاتشان را برای شناسایی و دستگیری متهم فراری آغاز کرده‌اند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا