نمایندگان فدراسیون در اتومبیل غذا خوردند+عکس

بهرام مهرپیما در گفت و گو با خبرنگار کاپ، درباره اتفاقی که روز گذشته در حاشیه برگزاری مسابقات منطقه ای فوتبال امیدها در شهر کاشان رخ داد اظهار داشت: ممتأسفانه شرایط میزبانی در استان ها آنطور که باید و شاید نیست و صرف اینکه مسابقات تحت هر شرایطی برگزار شود داوران و ناظران فدراسیون را …

بهرام مهرپیما در گفت و گو با خبرنگار کاپ، درباره اتفاقی که روز گذشته در حاشیه برگزاری مسابقات منطقه ای فوتبال امیدها در شهر کاشان رخ داد اظهار داشت: ممتأسفانه شرایط میزبانی در استان ها آنطور که باید و شاید نیست و صرف اینکه مسابقات تحت هر شرایطی برگزار شود داوران و ناظران فدراسیون را به استان ها اعزام می کنند و بعد از نظر مقدمات پذیرایی برای این افراد کوچکترین امکاناتی از نظر تغذیه، بهداشت و خوابگاه برای شان فراهم نمی شود.

نمایندگان فدراسیون در اتومبیل غذا خوردند+عکس

وی درباره اتفاقی که روز گذشته در کاشان رخ داد گفت: دیروز داوران ما پس از قضاوت بازی وقتی به محل اقامت شان برمی گردند با در بسته آنجا روبرو می شوند و مجبور می شوند تا در خیابان استراحت کنند و غذای شان را هم در اتومبیل های شان خوردند. این بار اول نیست و قطعا اگر بنا بر این باشد که مسابقات تحت هر شرایطی و به هر قیمتی برگزار شود باز هم شاهد تکرار این قبیل آبروریزی ها خواهیم بود.

نمایندگان فدراسیون در اتومبیل غذا خوردند+عکس

مهرپیما گفت: آواره شدن داوران و ناظر داوری و نماینده فدراسیون در این دوره و زمانه اتفاق خوبی نیست و مسئولان سازمان لیگ باید نسبت به برگزاری هرچه بهتر این قبیل مسابقات نظارت بیشتری داشته باشند. خوب نیست که داوران ما به اتفاق غلام طاهرخانی نماینده فدراسیون و رضا دهقان ناظر داوری در پیاده رو بنشینند و تصاویر این وضعیت را برای ما ارسال کنند.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا