مدیرعامل نوکیا: برای بازگشت به بازار گوشی عجله نداریم

به گزارش موبنا، مایکروسافت سال ۲۰۱۳ میلادی مرکز تولید دستگاه‌های الکترونیکی نوکیا را خریداری کرد و بر اساس قرارداد منعقد شده میان آنها، برند نوکیا تا پایان سال ۲۰۱۵ در اختیار مایکروسافت بود تا پس از آن شرکت فنلاندی بتواند بار دیگر این نام را در اختیار داشته باشد. شرکت نوکیا چندی پیش مرکز توسعه …

به گزارش موبنا، مایکروسافت سال ۲۰۱۳ میلادی مرکز تولید دستگاه‌های الکترونیکی نوکیا را خریداری کرد و بر اساس قرارداد منعقد شده میان آنها، برند نوکیا تا پایان سال ۲۰۱۵ در اختیار مایکروسافت بود تا پس از آن شرکت فنلاندی بتواند بار دیگر این نام را در اختیار داشته باشد.

شرکت نوکیا چندی پیش مرکز توسعه نقشه الکترونیکی HERE را به گروهی از شرکت‌های خودروسازی واگذار کرد تا بتوانند از آن در جریان توسعه خودروهای خودران استفاده کنند. پس از آن نوکیا فرآیند خرید شرکت مخابراتی Alcatel-Lucent را تکمیل کرد تا بتواند در عرصه فناوری ۵G گام بردارد.

نوکیا هم‌اکنون تصمیم گرفته است بار دیگر به بازار جهانی گوشی‌های هوشمند برگردد. تصمیم بر آن شده است که نوکیا در این فرآیند طراحی گوشی‌ها را برعهده داشته باشد و از برند خود استفاده کند تا در عوض وظیفه تولید گوشی به شرکت‌های مختلف واگذار شود.

مدیرعامل نوکیا در این خصوص گفت: «ما نمی‌خواهیم فقط لوگوی نوکیا بار دیگر روی گوشی‌ها موجود باشد. باید به این نتیجه برسیم که نوکیا از حضور در بازار جهانی تلفن همراه چه می‌خواهد. به همین خاطر ما برای بازگشت به بازار جهانی گوشی هوشمند عجله نداریم و در عوض، تصمیم داریم یک بازگشت پرقدرت داشته باشیم».

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا