فیلم/ بازیکنی که به داور کارت قرمز نشان داد

موبنا – به‌ گزارش ‌آس، در هفته‌ بیست و دوم سوپر لیگ ترکیه، گالاتاسرای دو بر یک ترابوزان اسپور را شکست داد و چهار بازیکن این تیم اخراج شدند. اما یکی از اخراجی‌ها خیلی جالب بود، صالح دورسان، مدافع راست ترابوزان اسپور این اتفاق جالب را رقم زد. داور یک پنا‌لتی‌ به نفع گالا گرفت. …

موبنا – به‌ گزارش ‌آس، در هفته‌ بیست و دوم سوپر لیگ ترکیه، گالاتاسرای دو بر یک ترابوزان اسپور را شکست داد و چهار بازیکن این تیم اخراج شدند.
اما یکی از اخراجی‌ها خیلی جالب بود، صالح دورسان، مدافع راست ترابوزان اسپور این اتفاق جالب را رقم زد. داور یک پنا‌لتی‌ به نفع گالا گرفت. مدافعی که خطا را انجام داده بود،‌ به خاطر آنکه تیمش پیش از آن نیز دو بازیکن را به خاطر دریافت کارت قرمز از دست داده بود، عصبانی شد و داور را هل داد. داور نیز بلافاصله او را از زمین اخراج کرد.

دیگر بازیکنان ترابوزان نیز دور داور حلقه زدند تا اینکه کارت داور روی زمین افتاد. دورسان نیز کارت را برداشت و به داور نشان داد و به او گفت زمین را ترک کند. جالب این‌جاست که صالح پیش از این در گالا بازی می‌کرد و از فصل گذشته به ترازان اسپور آمده است.
در این دیدار اوزر هورماسی، آیکوت دمیر، کاواندا و صالح از ترازان اسپور اخراج شدند که موجب شد این تیم با هفت بازیکن بازی را به پایان برساند.
پس از به ثمر رسیدن گل دوم، بازیکنان ترازان تصمیم گرفتند دیگر بازی نکنند و توپ را به بازیکنان گالا دادند. آنها نیز تا پایان زمان قانونی دیدار، پاسکاری کردند تا اینکه داور سوت پایان بازی را به صدا درآورد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا