پیش‌فروش گوشی LG G5 آغاز شد

به گزارش موبنا، این نخستین باری است که ال‌جی پیش از معرفی رسمی گوشی هوشمند خود پیش‌فروش آن را آغاز می‌کند و بر این اساس، افرادی که در این طرح شرکت کنند پیش از دیگر کاربران جهانی می‌توانند گوشی هوشمند مذکور ار در اختیار بگیرند. در سایت اینترنتی مخصوص پیش‌فروش این گوشی هوشمند نوشته شد: …

به گزارش موبنا، این نخستین باری است که ال‌جی پیش از معرفی رسمی گوشی هوشمند خود پیش‌فروش آن را آغاز می‌کند و بر این اساس، افرادی که در این طرح شرکت کنند پیش از دیگر کاربران جهانی می‌توانند گوشی هوشمند مذکور ار در اختیار بگیرند.

در سایت اینترنتی مخصوص پیش‌فروش این گوشی هوشمند نوشته شد: «گوشی G5 با سرعت پردازش بالا یک گزینه مناسب برای آن دسته از کاربرانی محسوب می‌شود که می‌خواهند با یک دستگاه پیشرفته، چندین کار را به صورت همزمان انجام دهند. گوشی G5 دسترسی آسان و سریع به تمام اپلیکیشن‌های مورد نظر شما را فراهم می‌کند و زمانی که به آنها نیاز حیاتی دارید، تمام این ابزارها را ارایه می‌دهد».

این دستگاه به تراشه پرقدرت Snapdragon 820 مجهز شده است که از دیگر امکانات آن می‌توان به نمایشگر ۵.۶ اینچی با کیفیت QHD، رم ۴ گیگابایتی، و سیستم عامل اندروید ۶ مارشمالو اشاره کرد.

دوربین مجهز به دو لنز مجزا و حسگر اثر انگشت از دیگر قابلیت‌هایی محسوب می‌شوند که در این گوشی هوشمند به کار گرفته شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا