«دونالد ترامپ» اپل را تحریم کرد

به گزارش موبنا، اپل با درخواست دادگاه عالی آمریکا برای ساخت نسخه‌ای از سیستم عامل iOS با قابلیت باز شدن قفل گوشی هوشمند آیفون ۵c مربوط به یک فرد تروریست مخالفت کرد و ترامپ در سخنرانی اخیر خود گفت هوادارانش اپل را تحریم می‌کنند. این مرد ثروتمند که از بزرگترین صاحبان املاک در آمریکا هم …

به گزارش موبنا، اپل با درخواست دادگاه عالی آمریکا برای ساخت نسخه‌ای از سیستم عامل iOS با قابلیت باز شدن قفل گوشی هوشمند آیفون ۵c مربوط به یک فرد تروریست مخالفت کرد و ترامپ در سخنرانی اخیر خود گفت هوادارانش اپل را تحریم می‌کنند.

این مرد ثروتمند که از بزرگترین صاحبان املاک در آمریکا هم محسوب می‌شود به تازگی استفاده از گوشی هوشمند آیفون را متوقف کرده و این دستگاه را کنار گذاشته است.

او گفت: «من همزمان از آیفون و سامسونگ استفاده می‌کنم. اگر اپل اطلاعات را در مورد تروریست‌ها به مقامات مسؤول تحویل ندهد، تا زمانی که این اطلاعات ارایه نشود فقط از سامسونگ استفاده خواهم کرد».

اپل با انتشار بیانیه‌ای در این زمینه توضیح داد هیچ نگرانی در مورد تحریم ترامپ ندارد. در این بیانیه گفته شد: «اعلام تحریم اپل از جانب ترامپ این شرکت را در کنار افراد خوبی قرار داده است که پیش‌تر از جانب او مورد نقد قرار گرفتند».

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا