یزدانی: هدفم المپیک است

رضا یزدانی پس از کسب مدال طلای رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا اظهار داشت: با این نگاه در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میدان رفتم که اولا برای حضور در المپیک آماده شوم و دوم اینکه یک مدال طلا برای تیم ایران که نیاز بود برای اقتدار در آسیا تعداد طلاهای بیشتری بگیریم، کسب کنم. وی درباره …

رضا یزدانی پس از کسب مدال طلای رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا اظهار داشت: با این نگاه در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میدان رفتم که اولا برای حضور در المپیک آماده شوم و دوم اینکه یک مدال طلا برای تیم ایران که نیاز بود برای اقتدار در آسیا تعداد طلاهای بیشتری بگیریم، کسب کنم.

وی درباره مصدومیتش از ناحیه سر گفت: در تمرینات از ناحیه سر با شکستگی مواجه شدم و کارم به بخیه کشید. در این مسابقات آسیب‌دیدگی‌ام تشدید شد و باید باز هم مداوا کنم، البته من به مصدومیت‌های شدید عادت کرده‌ام.

دارنده چهار مدال طلا و برنز جهان تاکید کرد:رقابت‌های قهرمانی آسیا میدان تدارکاتی خوبی بود تا برای بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ آماده شوم. من ۲ بار در بازی‌های المپیک بنا به دلایلی ناکام شدم اما این بار شک نداشته باشید بهترین کشتی‌های زندگی‌ام را خواهم گرفت تا دِینی را که به کشتی دارم، ادا کنم.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا