معرفی مشخصات دقیق پرچمدار گوشی‌های شیائومی

به گزارش موبنا، آخرین اخبار در این زمینه را «استیو همراستوفر» از مشهورترین کارشناسان فناوری منتشر روی شبکه اجتماعی توئیتر به اشتراک گذاشت و تصاویر این گوشی را هم منتشر کرد. در این تصاویر مشخص شد پرچمدار بعدی شرکت شیائومی نمایشگر ۵.۲ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل را در خود جا داده است که در …

به گزارش موبنا، آخرین اخبار در این زمینه را «استیو همراستوفر» از مشهورترین کارشناسان فناوری منتشر روی شبکه اجتماعی توئیتر به اشتراک گذاشت و تصاویر این گوشی را هم منتشر کرد.

در این تصاویر مشخص شد پرچمدار بعدی شرکت شیائومی نمایشگر ۵.۲ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل را در خود جا داده است که در قسمت روی بدنه گوشی حسگر تشخیص اثر انگشت هم تعبیه شده است.

این گوشی هوشمند تراشه مرکزی Snapdragon 820 را با هشت هسته پردازشگر ۲.۱ گیگاهرتز در خود جا داده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی اشاره کرد.

روی این گوشی هوشمند نسخه ۶.۰ سیستم عامل اندروید و رابط کاربری MIUI 7.6.2.1 نصب شده است. برخی منابع آگاه اعلام کردند از این گوشی هوشمند در کنگره جهانی MWC 2016 رونمایی می‌شود.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا