فروش ساعت‌های هوشمند بیشتر از ساعت‌های سوئیسی

به گزارش موبنا، بر اساس گزارش جدید منتشر شده از سوی مرکز تحقیقاتی Strategy Analytics در فصل چهارم سال ۲۰۱۵ میلادی ۸.۱ میلیون دستگاه ساعت مچی هوشمند در بازار جهانی فروخته شد و در مقابل تعداد ساعت‌های مچی سوئیسی فروخته شده به ۷.۹ میلیون دستگاه رسید. از بین ۸.۱ میلیون ساعت مچی هوشمند، ۵.۱ میلیون …

به گزارش موبنا، بر اساس گزارش جدید منتشر شده از سوی مرکز تحقیقاتی Strategy Analytics در فصل چهارم سال ۲۰۱۵ میلادی ۸.۱ میلیون دستگاه ساعت مچی هوشمند در بازار جهانی فروخته شد و در مقابل تعداد ساعت‌های مچی سوئیسی فروخته شده به ۷.۹ میلیون دستگاه رسید.

از بین ۸.۱ میلیون ساعت مچی هوشمند، ۵.۱ میلیون دستگاه Apple Watch بوده است و به عبارت دیگر ۶۳ درصد این بازار را اپل در اختیار داشته است. همچنین گفته شد ۱.۳ میلیون دستگاه از این ساعت‌ها را سامسونگ ساخته است تا ۱۶ درصد بازار را در اختیار داشته باشد.

در مقایسه با فصل چهارم ۲۰۱۴، فروش ساعت‌های مچی هوشمند در سه ماه پایانی سال گذشته رشد ۳۱۶ درصدی را تجربه کرد و تنها اتفاق برای این رشد قابل ملاحظه عرضه جهانی ساعت هوشمند Apple Watch بود.

لازم به ذکر است برخی از بزرگترین تولیدکنندگان ساعت‌های مچی از جمله Tag Heuer و Fossil در حال ورود به بازار جهانی ساعت‌های هوشمند هستند و به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود این عرصه در یک سال پیش‌رو رونق بگیرد.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا