دست‌ های پشت‌ پرده زنجانی را افشا کنید

در بیست‌وپنجمین جلسه دادگاه، نماینده دادستان تهران، تقاضای اشد مجازات (اعدام) را برای متهمان ارائه داد. در همین رابطه امیرعباس سلطانی به «خانه ملت» گفت: «اجرای حکم اعدام درخصوص این متهم نه‌تنها به اتمام مفاسد اقتصادی کمکی نمی‌کند، بلکه یاری‌دهنده دست‌های پشت‌پرده برای ادامه تخلفاتشان است». او با تأکید بر اینکه بابک زنجانی باید در …

در بیست‌وپنجمین جلسه دادگاه، نماینده دادستان تهران، تقاضای اشد مجازات (اعدام) را برای متهمان ارائه داد. در همین رابطه امیرعباس سلطانی به «خانه ملت» گفت: «اجرای حکم اعدام درخصوص این متهم نه‌تنها به اتمام مفاسد اقتصادی کمکی نمی‌کند، بلکه یاری‌دهنده دست‌های پشت‌پرده برای ادامه تخلفاتشان است». او با تأکید بر اینکه بابک زنجانی باید در رابطه با همدستان خود در جریان تخلفات نفتی اعتراف کند، گفت: «تحت‌فشارقراردادن این متهم نفتی برای روشدن دست متخلفان دیگر در این حوزه ضروری است».

سلطانی همچنین با اشاره به پرونده بابک زنجانی در مجلس گفت: « ایراد اساسی و اشکال بزرگ دادگاه بابک زنجانی از‌‌ همان روز اول این بود که به پرونده حدود ۱۲ نفری که امکان انجام این تخلف‌ها را برای زنجانی فراهم آورده و همگی در سطح وزیر و معاون‌ وزیر در دولت قبل فعالیت می‌کردند، ورود نکرد و حامیان زنجانی را نادیده گرفت و این در حالی است که محاکمه زنجانی به‌تنهایی هیچ ثمری به‌همراه نخواهد داشت».

سلطانی افزود: «ارزش کل اموال و دارایی‌های زنجانی در ایران حدود دوهزارو ٤٠٠ میلیاردتومان است که بیش از نیمی از این اموال به دلایلی ازجمله ادعای خانواده زنجانی و طلبکارهای دیگر قابل‌فروش نیست و درمجموع فروش کمی بیشتر از ۴۰درصد این اموال میسر خواهد بود».او همچنین با ابراز نگرانی از ورود پول‌های کثیف ناشی از تخلف‌های زنجانی در انتخابات، گفت: «عوامل بابک زنجانی در سراسر کشور بیش از هزاران‌میلیاردتومان خرج ستادهای انتخاباتی می‌کنند تا با این هزینه‌های میلیاردی افراد موردنظر خود را وارد مجلس کنند».

سلطانی همچنین ضمن تأیید خبر حمایت محمدرضا رحیمی از فهرست ۷۰ نفره در استان‌های غربی کشور، افزود: «امروز در شهرستان بروجن استان چهارمحال‌وبختیاری شاهدیم افرادی که در تأمین هزینه گذران زندگی خود با مشکل روبه‌رو بودند، وارد رقابت‌های انتخاباتی شده و به صورت میلیاردی هزینه می‌کنند که گویا برخی از این موارد مربوط به فعالیت‌های مشکوکی است که تحت حمایت پول‌های کثیف انجام می‌شود».

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا