قیمت آپارتمان‌های میانسال در تهران

هم اکنون با نزدیک شدن به آخرین روزهای سال و در وضعیتی که با ثبات‌ترین شرایط قیمتی در بازار خرید و فروش آپارتمان‌های مسکونی حاکم است، مالکان آپارتمان‌های چندساله با کاهش قیمت پیشنهادی خود درصدد برآمده‌اند تا در بازار رکودی تقاضا برای واحدشان مشتری مناسب پیدا کنند. اغلب این آپارتمان‌ها که در گروه واحدهای مصرفی …

هم اکنون با نزدیک شدن به آخرین روزهای سال و در وضعیتی که با ثبات‌ترین شرایط قیمتی در بازار خرید و فروش آپارتمان‌های مسکونی حاکم است، مالکان آپارتمان‌های چندساله با کاهش قیمت پیشنهادی خود درصدد برآمده‌اند تا در بازار رکودی تقاضا برای واحدشان مشتری مناسب پیدا کنند.

اغلب این آپارتمان‌ها که در گروه واحدهای مصرفی قرار دارند متعلق به مالکانی است که در این واحدها سکونت دارند. این در حالی است که در میان این دسته از آپارتمان‌های ارزان قیمت، واحدهای نوساز به ندرت به چشم می‌خورد که این موضوع به معنای عدم تمایل سازندگان به فروش واحدهای نوساز خود با نرخی ارزان تر از قیمت عرف مناطقی است که واحدها در آنها واقع شده‌اند. در واقع هر چند هم اکنون عرضه واحدهای مصرفی در متراژها و مشخصات گوناگون در بنگاه‌های مسکن از فراوانی زیادی برخوردار است اما متقاضیانی که به دلیل ضعف قدرت خرید نمی‌توانند یک واحد نوساز با قیمت عرف منطقه را خریداری کنند می‌توانند از میان فایل‌های آپارتمان‌های میانسالی که مشمول تخفیف آخر سال شده‌اند، واحد مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.

پراکندگی این دسته از واحدهای تخفیف خورده هم اکنون شامل اکثر قریب به اتفاق محلات واقع در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران می‌شود. با این حال، حجم انبوهی از آپارتمان‌های نوساز هم در حال حاضر در میان فایل‌های فروش مسکن مشاهده می‌شود که اغلب با قیمت عرف و در برخی موارد با قیمتی بالاتر از عرف منطقه به بازار فروش عرضه شده‌اند. هر چند تعداد معدودی از سازنده‌ها هم در این روزها حاضر به فروش زیر قیمت آپارتمان خود هستند.

قیمت آپارتمان‌های میانسال در تهران

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا