نخستین لپ‌تاپ مایکروسافت رسما عرضه شد

به گزارش موبنا، این لپ‌تاپ نخستین بار اکتبر ۲۰۱۵ معرفی شد و غول نرم‌افزاری جهان از امروز آن را وارد فروشگاه‌های سراسر جهان کرد. برای این لپ‌تاپ ۱۳ اینچی ششمین نسل از سری پردازنده‌های Core i7 اینتل در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۱۶ …

به گزارش موبنا، این لپ‌تاپ نخستین بار اکتبر ۲۰۱۵ معرفی شد و غول نرم‌افزاری جهان از امروز آن را وارد فروشگاه‌های سراسر جهان کرد.

برای این لپ‌تاپ ۱۳ اینچی ششمین نسل از سری پردازنده‌های Core i7 اینتل در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به رم ۱۶ گیگابایتی و آخرین مدل پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce اشاره کرد.

مایکروسافت از ژانویه امسال پیش‌فروش این محصول را آغاز کرده بود و هم‌اکنون فروش آن را در برخی کشورها از جمله بریتانیا آغاز کرده است.

مدل معمولی این لپ‌تاپ با پردازنده Core i5، رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی ۱۲۹۹ پوند قیمت دارد و مدل پیشرفته‌تر که در بالا معرفی شد به قیمت ۲۲۴۹ دلار فروخته می‌شود.

کاربران همچنین می‌توانند Surface Book را از شعبات مایکروسافت و فروشگاه‌ اینترنتی آمازون خریداری کنند. روی این لپ‌تاپ نسخه پیشرفته سیستم عامل ویندوز ۱۰ نصب شده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا