سامسونگ تایید کرد: Galaxy S7 ضدآب است

به گزارش موبنا، پیش از رسیدن به تاریخ مذکور این شرکت کره‌ای آگهی‌های تبلیغاتی خود را در مورد این گوشی‌های پرقدرت منتشر کرده است و قصد دارد از هم‌اکنون کاربران جهانی با آنها آشنا شوند. از زمان عرضه دو گوشی هوشمند Galaxy S6 و S6 edge این شایعه مطرح شد که سامسونگ قصد دارد دو …

به گزارش موبنا، پیش از رسیدن به تاریخ مذکور این شرکت کره‌ای آگهی‌های تبلیغاتی خود را در مورد این گوشی‌های پرقدرت منتشر کرده است و قصد دارد از هم‌اکنون کاربران جهانی با آنها آشنا شوند.

از زمان عرضه دو گوشی هوشمند Galaxy S6 و S6 edge این شایعه مطرح شد که سامسونگ قصد دارد دو محصول مذکور را به صورت ضدآب عرضه کند. ولی این مسئله هم‌اکنون قطعی شده است تا کاربران در پرچمدار بعدی سامسونگ قابلیت مذکور را در اختیار بگیرند.

ضدآب بودن این دو گوشی جدید در آگهی تبلیغاتی جدید سامسونگ تایید شده است. سامسونگ در صفحه رسمی خود روی شبکه اجتماعی توئیتر این آگهی ویدیویی را به اشتراک گذاشت و نشان داد پرچمداران بعدی را ضدآب ساخته است.

در این آگهی تبلیغاتی نشان داده شد که گوشی جدید از دست کاربر به داخل آب می‌افتد و هیچ مشکلی برای آن ایجاد نمی‌شود. این تبلیغ طوری نشان داده است که دو گوشی هوشمند مذکور Galaxy S7 و Galaxy S7 edge هستند.

البته هنوز مشخص نیست سامسونگ برای ضدآب کردن این دو مدحصول از کدام استاندارد IP استفاده کرده است و گوشی‌های یاد شده تا چه اندازه در مقابل ورود آب مقاوم هستند.

به هر حال، سامسونگ برای تاریخ ۲۱ فوریه یک کنفرانس مطبوعاتی ترتیب داده است و قصد دارد طی آن از دو گوشی یاد شده رونمایی کند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا