همه تبلت‌های دل ارزان شد

به گزارش موبنا، تبلت Venue 8 7000 هم‌اکنون با قیمت ۱۹۹ دلار فروخته می‌شود و این در حالی است که مدل Venue 10 7000 نیز به قیمت ۲۹۹ دلار به فروش می‌رسد. بد نیست بدانید دو مدل رایانه لوحی مذکور تا پیش از این با قیمت‌های ۳۹۹ و ۶۲۹ دلار فروخته می‌شوند. لازم به ذکر …

به گزارش موبنا، تبلت Venue 8 7000 هم‌اکنون با قیمت ۱۹۹ دلار فروخته می‌شود و این در حالی است که مدل Venue 10 7000 نیز به قیمت ۲۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

بد نیست بدانید دو مدل رایانه لوحی مذکور تا پیش از این با قیمت‌های ۳۹۹ و ۶۲۹ دلار فروخته می‌شوند. لازم به ذکر است که در همراه با مدل Venue 10 یک دستگاه صفحه‌کلید سخت‌افزاری رایگان هم هدیه می‌شود. عرضه جهانی هر دو تبلت به صورت رایگان انجام می‌شود و البته دل اعلام کرده که تعداد آنها محدود است.

تخفیف‌های یاد شده بخشی از طرح جامع دل برای حضور در بازار جهانی محسبو می‌شود. دل هم اکنون به مناسب «روز رئیس جمهور» در آمریکا این تخفیف‌ها را اعلام کرده است و تا زمان پایان یافتن تبلت‌های خود در انبار آن را ادامه می‌دهد.

دل این روزها قصد خرید شرکت توسعه سیستم‌های ذخیره‌ساز اطلاعات EMC را به قیمت ۶۷ میلیارد دلار دارد و بر اساس آخرین گزارش منتشر شده، برای انجام این واگذاری ۴۵ میلیارد دلار کم دارد.

نوشته های مشابه

۱۰۰/

دکمه بازگشت به بالا