ادای احترام هنرمندان به موزه صلح

در اولین گردهمایی بعد از جشنواره، این هنرمندان در موزه صلح تهران حضور یافته و پس از آشنایی بیشتر با موضوعات مختلف زمان جنگ به کلیه جانبازان شیمیایی حاضر در موزه ادای احترام کردند. پیمان معادی بازیگر نقش اول «ابد و یک روز» که برای بار دوم به بازدید از این محل آمده بوده، در …

در اولین گردهمایی بعد از جشنواره، این هنرمندان در موزه صلح تهران حضور یافته و پس از آشنایی بیشتر با موضوعات مختلف زمان جنگ به کلیه جانبازان شیمیایی حاضر در موزه ادای احترام کردند.

پیمان معادی بازیگر نقش اول «ابد و یک روز» که برای بار دوم به بازدید از این محل آمده بوده، در سخنانی مطرح کرد: من بار دوم است که با اشتیاقی بیشتر از بار اول به اینجا می‌آیم، چون بار اول دوستان جانبازم مانند آقایان سعدی و تقی‌پور را از نزدیک نمی‌شناختم؛ ولی الان به شوق دیدار دوباره آنان در اینجا هستم. او ادامه داد: اتفاقا دیروز دخترم به همراه هم‌کلاسی‌هایش به اینجا آمده بود و با شعف خاصی تا پاسی از شب برای من و همسرم از اینجا می‌گفت. واقعا این‌گونه انتقال صحیح پیام و آشنایی بیشتر امثال دختر من با تاریخ کشورشان، باعث غرور است.

سعید ملکان نیز در سخنانی گفت: همه با شوق این دعوت را پذیرفتیم، چون می‌دانستیم دیدار شما بزرگواران، حال همه ما را خوب و خوب‌تر خواهد کرد.

در ادامه هنرمندان حاضر، سعید ملکان (تهیه‌کننده)، سعید روستایی (کارگردان)، پیمان معادی، پریناز ایزدیار، ریما رامین‌فر، شیرین یزدانبخش، معصومه رحمانی (بازیگران فیلم) به بازدید از موزه پرداختند که با روایتگری جانبازان هفتاد درصد، محمدرضا تقی‌پور و حسن حسنی‌سعدی از موضوعاتی مانند به‌کارگیری سلاح‌های شیمیایی علیه ملت ایران توسط صدام و به پشتیبانی ابرقدرت‌ها در زمان جنگ، همراه شد.  حضور حبیب والی‌نژاد، تهیه‌کننده فیلم (ایستاده در غبار) هم در موزه صلح با عوامل فیلم «ابد و یک روز» هم‌زمان شده بود.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا