حضور مجری معروف تلویزیون در یک گروگانگیری + عکس

در خلاصه داستان این اثر آمده ؛ در زمان پخش یک مسابقه زنده تلویزیونی افرادی که درون استودیوی پخش مسابقه حضور دارند توسط یک گروه به گروگان گرفته می‌شوند و گروگان گیرها قصد دارند به هرترتیب شده جلوی قطع نشدن برنامه‌ را بگیرند.    ابوذر صفاریان تحصیلات خود را در زمینه نقاشی و سینما گذرانده …

در خلاصه داستان این اثر آمده ؛ در زمان پخش یک مسابقه زنده تلویزیونی افرادی که درون استودیوی پخش مسابقه حضور دارند توسط یک گروه به گروگان گرفته می‌شوند و گروگان گیرها قصد دارند به هرترتیب شده جلوی قطع نشدن برنامه‌ را بگیرند.

 

 ابوذر صفاریان تحصیلات خود را در زمینه نقاشی و سینما گذرانده و در دهه هفتاد چندین فیلم کوتاه ساخت. در اواخر دهه هفتاد فیلم «بیست و یک اینچ» را ساخت که بعنوان اولین فیلم بلند دیجیتال و مستقل سینمای ایران به حساب میاید .وی در عین حال تجربیات آهنگسازی هم در کارنامه خود دارد که ساخت موسیقی فیلمهایی همچون «باغهای کندولوس» و«اشکان و انگشتر متبرک و چند داستان دیگر» از جمله این تجربیات هستند.

 

 در فیلم سینمایی “بيست و يك اينچ” بهروز جلیلی، رضا ابری، مرتضی نجاتی، احمد ولیان، بهمن هاشمی، رضا معدنی پور، رضا زنجانیان وفا، یاسر انتظامی، محمدرضا کشمیری، چیا بابامیری، مهران گل محمدی و مهناز افشار، میترا علیزاده، لیلازینعلی، شهره یگانه، احمد بهرامی، علی قهرمانی، محمد حیدری و محسن اویسی به ایفای نقش پرداخته اند.

 

از دیگر عوامل این فیلم می توان به مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری الهام فیلم، نویسندگان: ابوذر صفاریان محمد لطفعلی، مدیر تصویربرداری: مرتضی هدایی، تصویربرداران: مرتضی قیدی. رضا طاهری جم، دستیار اول کارگردان: بهمن دادفر، دستیار دوم کارگردان: سپهر سبحانفر، مدیر تولید: رضا زنجانیان، طراح صحنه: فرهاد ویلکیجی، موسیقی و خواننده تیتراژ: ابوذر صفاریان و طراح گریم: فریدون پور خلیق و مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی اشاره کرد.

حضور مجری معروف تلویزیون در یک گروگانگیری + عکس

حضور مجری معروف تلویزیون در یک گروگانگیری + عکس

حضور مجری معروف تلویزیون در یک گروگانگیری + عکس

حضور مجری معروف تلویزیون در یک گروگانگیری + عکس

۱۷۶/

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا