حامد بهداد و لیلا حاتمی در «سنتوری ۲»

مدیر برنامه این کارگردان با اعلام این خبر افزود: آقای مهرجویی تصمیم گرفت دوباره کل فیلمنامه را بازنویسی و ویرایش کند و این چنین است فیلمنامه «سنتوری ۲» به مراحل نهایی رسیده است. البته نسخه جدید خیلی هم نسبت به نسخه قبلی متفاوت نیست، اما آخرین روتوش‌هایی است که بر فیلمنامه انجام شده است. هادی …

مدیر برنامه این کارگردان با اعلام این خبر افزود: آقای مهرجویی تصمیم گرفت دوباره کل فیلمنامه را بازنویسی و ویرایش کند و این چنین است فیلمنامه «سنتوری ۲» به مراحل نهایی رسیده است. البته نسخه جدید خیلی هم نسبت به نسخه قبلی متفاوت نیست، اما آخرین روتوش‌هایی است که بر فیلمنامه انجام شده است.

هادی خانساری درباره ترکیب احتمالی بازیگران این فیلم توضیح داد: هنوز هیچ بازیگری به طور قطعی انتخاب نشده است.

وی درباره گروه موسیقی فیلم نیز گفت: این ترکب مشخص شده است اما فعلا قرار نیست اعلام کنیم و تنها نکته‌ای که می‌توانم بگویم، این است که این فیلم به لحاظ موسیقی با «سنتوری ۱» بسیار متفاوت است.

هادی خوانساری درباره زمان احتمالی آغاز پیش تولید این کار توضیح داد: فعلا مشغول رایزنی با سرمایه‌گذاران مختلف هستیم و در وهله اول باید تکلیف سرمایه‌گذار فیلم معلوم شود. به همین دلیل معلوم نیست پیش تولید فیلم پیش از سال نو آغاز شود. چون باید با تمام عوامل قرارداد بسته شود و این موضوع زمان‌بر خواهد بود.

مهرجویی پیش‌تر درباره این فیلم گفته بود: فیلم جدیدم با نام «سنتوری، مرد پاییزی»، با بازی حامد بهداد و لیلا حاتمی ساخته می‌شود اما ظاهرا حضور این دو بازیگر هم هنوز قطعی نشده است.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا