طوفان زرد، غرق در بحران

مقابله با بازیکن‌سالاری یا…؟ حسین فرکی که فصل گذشته سپاهان بحران‌زده را تحویل گرفت و درنهایت توانست این تیم را قهرمان کند، از همان ابتدای فصل به‌دلیل قهر کردن محرم نویدکیا که شاید بتوان او را محبوب‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه نامید، با حاشیه‌هایی روبه‌رو بود. این حاشیه‌ها تا جایی پیش رفت که سکوها علیه …

مقابله با بازیکن‌سالاری یا…؟

حسین فرکی که فصل گذشته سپاهان بحران‌زده را تحویل گرفت و درنهایت توانست این تیم را قهرمان کند، از همان ابتدای فصل به‌دلیل قهر کردن محرم نویدکیا که شاید بتوان او را محبوب‌ترین بازیکن تاریخ این باشگاه نامید، با حاشیه‌هایی روبه‌رو بود. این حاشیه‌ها تا جایی پیش رفت که سکوها علیه حسین فرکی شعار می‌دادند و او که همواره به‌عنوان مربی اخلاق شناخته می‌شود، توان مقابله با آنها را نداشت. درنهایت بعد از کنار رفتن فرکی مشخص شد مشکل اصلی او با محرم نویدکیا بوده است و بعد از آن حتی این بازیکن برای چند بازی هدایت تیمش را در دست گرفت. همه تصور می‌کردند حضور مربی کروات پایان ماجرای مقابله با بازیکن‌سالاری است، اما استیماچ نیز روی یک بازیکن قدیمی دیگر سپاهان دست گذاشت و ‌هادی عقیلی را اخراج کرد تا جنجال جدیدی ایجاد شود.

بدترین نتیجه تاریخ سپاهان

سپاهان که با فرکی در ١١ هفته ابتدایی ١٧ امتیاز جمع کرده بود و در رده ششم قرار داشت، با ایگور استیماچ از ٩ بازی فقط ٨ امتیاز گرفته و به رده دهم سقوط کرده است. آنها در دوره حضور مربی کروات فقط یک برد به‌دست آوردند و به نوعی از همین حالا مسجل شده که یکی از بدترین نتایج دوران خود در طول تاریخ لیگ برتر را به دست می‌آورند. برخی معتقدند به دلیل برخورد بد با فرکی، روزهای سیاه به سراغ سپاهان آمده‌ است اما سرمربی سابق سپاهان نظر دیگری دارد:  «من نه «آه» کشیدم و نه سنگ‌اندازی کردم که سپاهان نتیجه نگیرد. چون پیش‌بینی چنین روزهایی را می‌کردم، کنار رفتم.»

خداحافظی با طوفان زرد

قهرمان ٥ دوره لیگ برتر درحالی باید از این هفته پای به لیگ قهرمانان بگذارد که هواداران خشمگین اصفهانی معتقدند مدیران این باشگاه ازجمله باقریان،‌ مدیرعامل این تیم باید کنار بروند. تیمی که طوفان زرد آسیا نامیده می‌شد، این روزها شبیه یک کشتیِ به گل نشسته است و اگر تدبیری از سوی مدیران کارخانه فولاد مبارکه اندیشیده نشود، با وجود ستاره‌های پرتعداد ١٠ هفته سیاه دیگر را در پیش خواهد داشت.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا