عصبانیت رونالدو از سوال یک خبرنگار

در آستانه جدال تیم‌های فوتبال رئال مادرید و رم در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یک خبرنگار اوقات کریستیانو رونالدو را تلخ کرد. رونالدو در کنفرانس خبری‌اش در پاسخ به سؤال خبرنگاری که از او دلیل کاهش آمار گلزنی‌اش در بازی‌های خارج از خانه این فصل رئال مادرید (از ماه …

در آستانه جدال تیم‌های فوتبال رئال مادرید و رم در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یک خبرنگار اوقات کریستیانو رونالدو را تلخ کرد.

رونالدو در کنفرانس خبری‌اش در پاسخ به سؤال خبرنگاری که از او دلیل کاهش آمار گلزنی‌اش در بازی‌های خارج از خانه این فصل رئال مادرید (از ماه نوامبر) را جویا شد، از کوره در رفت و پس از دادن جوابی کوتاه، اتاق کنفرانس را ترک کرد.

مهاجم پرتغالی کهکشانی‌ها که از هشتم آذر و بازی رئال برابر ایبار در لالیگا دیگر نتوانسته در بازی‌های خارج از خانه برای تیمش گلزنی کند، اما با این حال ۲۱ گل در لالیگا به ثمر رسانده است، اظهار داشت: چرا در گل زدن در بازی‌های خارج از خانه به دردسر افتاده‌ام؟ آیا می‌توانید بازیکنی را نام ببرید که از زمان ورود من به اسپانیا توانسته باشید در بازی‌های خارج از خانه تیمش بیشتر از من گل بزند؟ خیر، نمی‌توانید چون چنین بازیکنی وجود ندارد. همگی خداحافظ!

این نخستین باری نیست که رونالدو به خاطر پرسیدن شدن سؤال‌هایی که به مذاقش خوش نمی‌آید کنفرانس خبری‌اش را نیمه تمام رها می‌کند.

نوشته های مشابه

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا