بدن عریان اشکان خطیبی در جشنواره فیلم فجر ۳۴ دردسرساز شد +عکس

اشکان خطیبی بازیگر فیلم “سینما نیمکت” که در بخش مسابقه هنر و تجربه ی جشنواره فجر سی و چهارم حضور دارد به حذف صحنه هایی از فیلم که او با نیم تنه عریان در کوهستان و برف ویلن نوازی می کند، اعتراض کرد. به گفته اشکان خطیبی، او برای بازی کردن این صحنه ها، برخلاف …

اشکان خطیبی بازیگر فیلم “سینما نیمکت” که در بخش مسابقه هنر و تجربه ی جشنواره فجر سی و چهارم حضور دارد به حذف صحنه هایی از فیلم که او با نیم تنه عریان در کوهستان و برف ویلن نوازی می کند، اعتراض کرد.
به گفته اشکان خطیبی، او برای بازی کردن این صحنه ها، برخلاف نظر دوستان و آشنایانش ۲۰ کیلو وزن کم کرده و در سرمای استخوان سوز، گرسنگی و گریم های طاقت فرسا را تحمل کرده است.

او با انتشار متنی با عنوان “درد و دل” نوشت:
“خیلی ها بهم گفتند: نکن این کار رو با خودت! هزار جور بیمارى مى گیرى، آسیبى که به بدن و اعصابت وارد می کنی، غیر قابل جبرانِ. اصلاً خیال کردى چه خبره؟! ولى از اون جایى که همیشه کار خودم رو کردم و بدون در نظر گرفتن اینکه کجا دارم زندگى و کار می کنم، کم فروشى نکردم و برای کارم از عشق و جان خرج کردم و به استانداردها پایبند بودم، این حرف ها به گوشم نرفت که نرفت!!!
کاهش بیست کیلوگرمى وزن، تحمل سرماى جانسوزى که گرسنگى رو چند برابر می کرد، یادگیرى و اجراى ٢٧ قطعه موسیقى با ویولن در طول ٣ ماه، گریم های طولانى و طاقت فرسا و…

pukes9d2
بخشى از اتفاقاتى ست که در “سینما-نیمکت” به استقبالش رفتم. به عشقِ کارم، کارگردانم و مخاطبم.
بعد از کنار گذاشته شدن فیلم از بخش مسابقه فجر بهم گفتید که غصه نخورم چون مهم آینه که شما کارم رو می بینید و قدر تلاشم رو مى دونید، مهم داورها و سینمایی ها نیستند و …من باز دلم به حمایت شما گرم شد و سعى کردم این اتفاق رو از یاد ببرم. اما…
دیروز متوجه شدم که تنها صحنه فیلم که من با بالا تنه ى برهنه دیده میشم و تماشاگر مى تونست آنچه در فیزیکم اتفاق افتاده رو ببینه قراره از فیلم حذف بشه!!!
و حالا بدون اینکه از زحماتم پشیمون باشم حرفاى اون خیلی ها هى تو گوشم مى پیچه مثل مکبث که پیشگویى وسوسه انگیز اما شوم اون ٣ جادوگر در جنگل رو مدام تو سرش می شنید.

y3iqgcux

عکس پشت صحنه پلان مذکور و چند دقیقه ای قبل از برداشت اصلى را ثبت کرده است.”
البته این تنها حاشیه “سینما نیمکت” ساخته محمد رحمانیان نیست. شرکت ندادن این فیلم در بخش سودای سیمرغ و نگاه نو جشنواره فیلم فجر اعتراض شدید محمد رحمانیان، کارگردان فیلم را به دنبال داشت.

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا