جاساز ی میوه‌های قاچاق در کانتینرهای وارداتی

سید محمود نوابی،  معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت  درباره پر شدن بازار میوه از انواع میوه‌های تابستانه قاچاق اظهار کرد: باور من این است که میوه از مرزهایی وارد می‌شود که سود یا عوارض کلی آن پرداخت نمی‌شود و با خوداظهاری کاذب این واردات صورت می‌گیرد. وی ادامه داد: بدون شک میوه‌ با کانتینر …

سید محمود نوابی،  معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت  درباره پر شدن بازار میوه از انواع میوه‌های تابستانه قاچاق اظهار کرد: باور من این است که میوه از مرزهایی وارد می‌شود که سود یا عوارض کلی آن پرداخت نمی‌شود و با خوداظهاری کاذب این واردات صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: بدون شک میوه‌ با کانتینر به کشور وارد می‌شود و حالا ممکن است این کانتینر‌ها حامل اجناس دیگری غیر از میوه باشند که با خوداظهاری کاذب به کشور وارد شده‌اند. به این صورت که اجناس غیر از میوه جلوی کانتینر قرار داده می‌شود و میوه‌ها را عقب کانتینر‌ جاسازی می‌کنند که البته این موضوع تخصص بنده نیست.معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در عین حال اظهار کرد: زمانی که انگور از شهریار وارد می‌شود تا به مغازه‌های تهران برسد بعضا ترش می‌شود و ترکیب ظاهری خود را دست می‌دهد، حالا این سوال مطرح است که آیا می‌توان میوه‌هایی که ظاهری بسیار تازه دارند را از مسافت‌های طولانی و از طریق کوله‌بری یا ته‌لنجی به کشور وارد کرد؟!

۱۷۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا