تقدیر قالیباف از استعفای شهردار منطقه ۲

شروط قالیباف برای اسپانسری سرخابی‌ها محمد باقر قالیباف صبح امروز درجمع خبرنگاران در حاشیه مراسم واگذاری دو ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا (ع) به دو تیم استقلال و پرسپولیس با بیان اینکه شهرداری تهران کارنامه موفقی در حوزه توسعه ورزش همگانی دارد، گفت:‌ برخی سوال پرسیدند که چرا حالا شهرداری تهران به فکر ورزش …

شروط قالیباف برای اسپانسری سرخابی‌ها

محمد باقر قالیباف صبح امروز درجمع خبرنگاران در حاشیه مراسم واگذاری دو ورزشگاه شهید کاظمی و امام رضا (ع) به دو تیم استقلال و پرسپولیس با بیان اینکه شهرداری تهران کارنامه موفقی در حوزه توسعه ورزش همگانی دارد، گفت:‌ برخی سوال پرسیدند که چرا حالا شهرداری تهران به فکر ورزش افتاده است اما باید بگویم که ما ۸۰۰ زمین فوتبال در تهران داریم. برنامه‌های متعدد نیز طی ۱۰ سال اخیر در حوزه توسعه ورزش داشته‌ایم.
وی با بیان اینکه در سالهای قبل دو تیم استقلال و پرسپولیس درخواست اسپانسر شدن شهرداری تهران را داشتند، گفت:‌ آن روزهایی که شهرداری تهران اسپانسر این دو تیم بود، آنها از لحاظ مدیریتی و نتایج در وضعیت خوبی قرار داشتند.
وی با بیان اینکه شهرداری تهران در راستای بهبود وضعیت دو تیم و حرفه‌ای شدن ورزش آماده کمک به آنها است، ادامه داد: شهرداری تهران آمادگی کمک به این دو تیم را دارد اما برای اسپانسر شدن این دو تیم شروطی داریم که باید بگویم شهرداری تهران به عنوان یک سازمان غیر دولتی اگر قرار باشد اسپانسر شود قطعا اسپانسر هر دو تیم تهرانی خواهد شد مگر اینکه یکی از این تیم‌ها نخواهد که شهرداری تهران اسپانسرش باشد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا شهردار تهران هوادار تیم استقلال است یا پرسپولیس گفت: به عنوان شهردار تهران هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را دوست دارم و از آنها حمایت می‌کنم اما به عنوان فردی که متولد خراسان است و دوره‌ای را در تیم ابومسلم گذرانده‌ام باید بگویم که هنوز هم تیم ابومسلم را دوست دارم.
شهردار تهران با بیان اینکه قطعا واگذاری دو ورزشگاه به دو تیم معروف پایتخت می‌تواند در راستای پرکردن اوقات فراغت اهالی جنوب تهران موثر باشد گفت: مهمترین سودی که مدیریت شهری می‌تواند از این واگذاری ببرد این است که جوانان محلات جنوبی به جای آنکه در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار بگیرند به سمت ورزش گرایش پیدا خواهند کرد.
وی در خصوص استعفای شهردار منطقه دو در پی حادثه کارواش سعادت آباد نیز گفت: از شهردار منطقه دو تشکر می‌کنم که فرهنگ استعفای یک مسئول در هنگام حادثه را پایه گذاری کرد و این به نوبه خود قابل تقدیر است.
وی با بیان اینکه هنگامی که از لحاظ قانونی و اداری به حادثه رخ داده نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که مسئولان شهری وظیفه خود را انجام داده‌اند گفت: سازمان بازرسی شهرداری تهران در حال بررسی این موضوع است و پذیرفتن و نپذیرفتن استعفا منوط به بررسی نهایی است.
۱۱۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا