پرداخت خسارت ۴۰ میلیاردی در حادثه رانندگی

در این حادثه رانندگی یک دستگاه کامیون کشنده هوو که نزد شرکت بیمه پاسارگاد دارای بیمه‌نامه شخص ثالث بود با یک دستگاه اتوبوس در اثر انحراف به چپ و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله‌نقلیه برخورد کرده که در این حادثه ۱۰ تن جان خود را از دست داده و ۲۱ تن مصدوم شدند. به‌ …

در این حادثه رانندگی یک دستگاه کامیون کشنده هوو که نزد شرکت بیمه پاسارگاد دارای بیمه‌نامه شخص ثالث بود با یک دستگاه اتوبوس در اثر انحراف به چپ و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله‌نقلیه برخورد کرده که در این حادثه ۱۰ تن جان خود را از دست داده و ۲۱ تن مصدوم شدند.
به‌ دنبال وقوع این تصادف پرونده‌ای در شعبه کاشان بیمه پاسارگاد تشکیل شد و کارشناسان این شعبه ضمن مراجعه به محل حادثه، از مصدومان بستری شده در بیمارستان عیادت کردند.
با توجه به احراز اصالت حادثه و همچنین شناسایی هویت تمامی مصدومان و متوفیان، شرکت بیمه پاسارگاد آمادگی خود را مبنی بر پرداخت خسارت بدون رأی دادگاه اعلام و نسبت به بررسی و پرداخت خسارت به مصدومان و وراث متوفیان اقدام کرد.
همچنین در کوتاه‌ترین زمان ممکن و پس از تکمیل مدارک از سوی وراث و با تکمیل فرآیند درمان مصدومان، در حال حاضر مبلغ ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دیه متوفیان حادثه به وراث ایشان پرداخت و همچنین بالغ بر مبلغ ۱۵ میلیارد ریال به مصدومان این حادثه که طول درمان آن‌ها به اتمام رسیده بود، پرداخت شد.
با توجه به ادامه درمان برخی از مصدومان و برآوردهای انجام شده مبلغ ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به عنوان ذخیره خسارت معوق تعیین شده که در کوتاه‌ترین زمان ممکن و پس از اتمام درمان مصدومانی که دارای طول درمان هستند، پرداخت خواهد شد.
راننده مقصر حادثه کامیون کشنده هوو که در این حادثه جان خود را از دست داد، در زمان تهیه بیمه‌نامه شخص ثالث خودرو مبلغ ۱۲ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال حق بیمه پرداخت کرده بود و این حادثه رانندگی هشداری است به کسانی که در موعد تهیه بیمه‌نامه شخص ثالث تعلل ورزیده و به سقف تعهدات این بیمه‌نامه کم توجه هستند.
۱۱۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا