جنگ داغ فانوس‌به دستان لیگ برای بقا

استقلال اهواز، سیاه‌جامگان و راه‌آهن ضعیف‌ترین تیم‌های نیم‌فصل اول بودند که تا پیش از تعطیلات، عملکرد ضعیفی داشتند و امتیازات زیادی را از دست دادند. با آغاز نیم‌فصل دوم، این سه تیم با چهره‌ای متفاوت وارد مسابقات شدند و جنگ در پایین جدول را داغ کردند. راه‌آهن از سه دیدار اخیر خود یک پیروزی و …

استقلال اهواز، سیاه‌جامگان و راه‌آهن ضعیف‌ترین تیم‌های نیم‌فصل اول بودند که تا پیش از تعطیلات، عملکرد ضعیفی داشتند و امتیازات زیادی را از دست دادند.

با آغاز نیم‌فصل دوم، این سه تیم با چهره‌ای متفاوت وارد مسابقات شدند و جنگ در پایین جدول را داغ کردند.

راه‌آهن از سه دیدار اخیر خود یک پیروزی و دو تساوی کسب کرده و نکته جالب این‌که حتی یک گل هم دریافت نکرده است.

سیاه‌جامگان هم دو تیم نفت و گسترش فولاد را شکست داد و مقابل راه‌آهن به تساوی رسید تا با کسب ۷ امتیاز بهترین عملکرد را در میان تیم‌های نیمه دوم جدول داشته باشد.

اما استقلال اهواز که ضعیف‌ترین تیم نیم‌فصل اول بود و حتی جمع امتیازاتش دو رقمی نشده بود، با تیمی متحول شده پای به نیم‌فصل دوم گذاشت. این تیم که در ۱۳ بازی از ۱۷ بازی خود شکست خورده بود، در سه بازی اخیر خود سه تساوی کسب کرده است.

شاگردان سیاوش بختیاری‌زاده موفق شدند استقلالِ صدرنشین را در تهران متوقف کنند و از ذوب‌آهن مدعی و ملوان هم یک امتیاز بگیرند.

این سه تیم به تیم‌های سخت‌جان لیگ بدل شده‌اند که به سختی امتیاز از دست می‌دهند و جنگ پایین‌جدولی‌ها را به اندازه کورس صدرنشینی جذاب کرده‌اند.

به نظر می‌رسد راه‌آهن، سیاه‌جامگان و استقلال اهواز با ادامه این روند بتوانند به بقا در لیگ برتر امیدوار شوند.

۱۷۶/

دکمه بازگشت به بالا