خشم میهایلوویچ از بالوتلی

به نقل از مدیاست، میلان در هفته بیست و پنجم سری A در ورزشگاه خانگی خود از جنوا پذیرایی کرد و در نهایت موفق شد که با نتیجه دو بر یک بازی را به سود خود به پایان برساند تا سه امتیار ارزشمند دیگر را هم به اندوخته خود اضافه کند. ماریو بالوتلی در این …

به نقل از مدیاست، میلان در هفته بیست و پنجم سری A در ورزشگاه خانگی خود از جنوا پذیرایی کرد و در نهایت موفق شد که با نتیجه دو بر یک بازی را به سود خود به پایان برساند تا سه امتیار ارزشمند دیگر را هم به اندوخته خود اضافه کند.

ماریو بالوتلی در این دیدار در دقیقه ۸۸ به جای کارلوس باکا به میدان رفت و همین چند دقیقه حضور در میدان باعث شده تا سرمربی روسونری به شدت از او عصبانی شود.

هرچند سینیشا میهایلوویچ در نشست خبری بعد از بازی نامی از بالوتلی نیاورد اما برای همه روشن بود که منظور او این بازیکن جنجالی است چراکه میلان در حالی‌که در دقایق پایانی به دفاع کردن نیاز داشت، بالوتلی تنها در وسط میدان قدم می زد و همین باعث شد تا روسونری در دقایق پایانی یک گل دریافت کند و لحظات سختی را پشت سر بگذارد.

سرمربی میلان بعد از بازی گفت: کسانی که در میدان تلاش نمی کنند، دیگر هیچ شانسی برای قرار گرفتن در ترکیب میلان ندارند. کسی که درباره او صحبت می کنم، منظورم را به خوبی متوجه است. او دیگر شانسی برای بازی کردن ندارد. بازیکنی که برای تیم فداکاری نمی کند، جایی در تفکرات من ندارد. نیازی نیست اسم آن بازیکن را بر زبان آورم چون همه شما می دانید منظورم چه کسی است.

میهایلوویچ در ادامه سخنانش درباره بازی گفت: باید در این دیدار خانگی به پیروزی می رسیدیم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و بر این باورم که شایسته پیروزی هم بودیم. در خط دفاعی عملکرد خوبی از خود نشان دادیم. می توانستیم گل سوم را هم به ثمر برسانیم تا با خیال راحت به بازی ادامه دهیم.

او در پایان سخنانش اظهار کرد: بسیار خوشحالم که در این دیدار هم به پیروزی رسیدیم. اکنون دیگر باید به دیدار برابر ناپولی فکر کنیم. بدون شک بازی بسیار سختی را پیش رو داریم. می دانید ناپولی در فصل جاری چه تیم خوبی است. آنها برابر یوونتوس هم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند؛ هرچند بازنده بازی بودند. به هر حال بازی سختی است و ما هم به کسب پیروزی امیدوار هستیم. میلان این توانایی را دارد که به رده سوم صعود کند و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. باید به ستایش از کارلوس باکا و کیسوکه هوندا هم بپردازم. آنها تلاش زیادی در این دیدار داشتند.

میلان با پیروزی در این دیدار، ۴۳ امتیازی شد و در دره ششم جدول رده بندی باقی ماند. این در حالی است که با صدر ۱۴ امتیاز اختلاف دارد.

۱۷۶/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا