رونمایی از مینی پی‏سی جدید

به گزارش خبرنگار موبنا، این سیستم کامپیوتری با پیکربندی انعطاف پذیر خود، امکان خلق یک سیستم در ابعاد یک کتاب (معادل یک لیتر) را با مشخصات ذیل ممکن ساخته است. پردازنده H110 Skylake intel ، ۱۶ گیگابایت حافظه رم، پشتیبانی از هارد های ۵/۲ اینچی ساتا (M2 و SSD، USB3.1 یا Type C)، micro SD، …

به گزارش خبرنگار موبنا، این سیستم کامپیوتری با پیکربندی انعطاف پذیر خود، امکان خلق یک سیستم در ابعاد یک کتاب (معادل یک لیتر) را با مشخصات ذیل ممکن ساخته است.
پردازنده H110 Skylake intel ، ۱۶ گیگابایت حافظه رم، پشتیبانی از هارد های ۵/۲ اینچی ساتا (M2 و SSD، USB3.1 یا Type C)، micro SD، ۴ پورت USB3 )یک پورت با قدرت ۶/۲ آمپر جهت پشتیبانی از SF-Plus (، پورت LAN، WiFi، Bluetooth4، COM Port، HDMI، DisplayPort یا DP Port، D-Sub جهت استفاده از VGA از مشخصات فوق العاده این کامپیوتر کوچک هستند که آن را به یک کیس همه فن حریف مبدل نموده اند. می‏نی پی‏سی لیوا وان به همراه ویندوز ۱۰، به کاربر این امکان را می‏دهد تا از طریق یک نرم افزار کنترل از راه دور اختصاصی، بتواند از طریق تلفن همراه خود از دستگاه به صورت بی سیم به طور کامل استفاده کند.
همچنین الایت گروپ نسخه جدید مادربرد Z170Claymore را نیز که در رده مادربرد های گیمینگ سری LEET قرار میگیرد، در این رویداد به نمایش گذاشت. این محصول اولین مادربرد مجهز به خروجی تصویر ۰/۲ HDMI است و از خروجی تصویر ۴K(۶۰ فریم در ثانیه) برای تجربه ای پیشرفته از فناوری تصویری، به خوبی پشتیبانی می‏کند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا