نسل جدید گوشی‌های بلک‌بری مجهز به فناوری‌های Canon

به گزارش موبنا، بلک‌بری در این خصوص اعلام کرد که بر اساس توافق صورت گرفته فناوری‌های اصلی که در محصولات Canon استفاده می‌شود را به کار خواهد گرفت. شرکت کانادایی بلک‌بری با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد: «قرارداد همکاری ما با Canon این مسئله را اثبات می‌کند که نوآوری‌ها و فناوری‌های شرکت‌های ارزشمند و سیستم‌های اساسی …

به گزارش موبنا، بلک‌بری در این خصوص اعلام کرد که بر اساس توافق صورت گرفته فناوری‌های اصلی که در محصولات Canon استفاده می‌شود را به کار خواهد گرفت.

شرکت کانادایی بلک‌بری با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد: «قرارداد همکاری ما با Canon این مسئله را اثبات می‌کند که نوآوری‌ها و فناوری‌های شرکت‌های ارزشمند و سیستم‌های اساسی آنها می‌توانند در محصولات بلک‌بری مورد استفاده قرار بگیرند و نسل بعدی موبایل‌ها و دستگاه‌های الکترونیکی مصرفی را تجهیز کنند».

در ادامه این بیانیه گفته شد: «با انجام این توافق، Canon می‌تواند راهکارهای شارژی مقرون به‌صرفه خود را در محصولات جدید ارایه دهد».

در حالی که هنوز جزییات اصلی این قرارداد اعلام نشده است، شرکت بلک‌بری اظهار داشت که بخش نخست قرارداد آنها در نوامبر گذشته به امضا رسیده است.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا