۱۱ میلیون کاربر فعال پولی در Apple Music

به گزارش موبنا، «ادی کو» و «کرایگ فدریجی» از مدیران ارشد اپل در جدیدترین گزارش این شرکت به رقم یاد شده اشاره کردند و توضیح دادند تعداد مشترکان پولی سرویس موسیقی اپل همچنان در حال افزایش است. ماه گذشته تعداد این افراد ۱۰ میلیون نفر اعلام شده بود و بر این اساس می‌توان گفت طی …

به گزارش موبنا، «ادی کو» و «کرایگ فدریجی» از مدیران ارشد اپل در جدیدترین گزارش این شرکت به رقم یاد شده اشاره کردند و توضیح دادند تعداد مشترکان پولی سرویس موسیقی اپل همچنان در حال افزایش است.

ماه گذشته تعداد این افراد ۱۰ میلیون نفر اعلام شده بود و بر این اساس می‌توان گفت طی یک ماه گذشته سرویس Apple Music یک میلیون مشترک پولی جدید را تحت پوشش خود قرار داده است.

علاوه Apple Music، برخی آمار و ارقام در مورد دیگر سرویس‌های اپل هم اعلام شد. به عنوان مثال گفته شد خدمات پردازش ابری iCloud هم‌اکنون ۷۸۲ میلیون مشترک را تحت پوشش قرار داده است و در هر ثانیه ۲۰۰ هزار پیام از طریق سرویس iMessages رد و بدل می‌شود.

در بخش دیگر این گزارش گفته شد بیش از ۷۵۰ میلیون کاربر جهانی در سرویس iTunes عضویت دارند و در طول هفته از فروشگاه اینترنتی App Store خرید می‌کنند.

۱۰۰/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا